شامگاه چهارشنبه ۲۰ خردادماه قطعات سیستم سرمایشی ساختمان استیجاری اداره برنامه‌های تئاتر به سرقت رفت.

 

سایت خبری تئاتر: مریم معترف رییس اداره برنامه‌های تئاتر درباره سرقت انجام شده از ساختمان استیجاری اداره تئاتر واقع در خیابان فرصت گفت: شامگاه چهارشنبه دینام کولرهای آبی و کابل‌های مسی کولر‌های گازی اداره تئاتر به سرقت رفت و این امر باعث سخت شدن شرایط تمرین گروه‌های تئاتری شده است.

وی درباره نحوه وقوع این سرقت افزود: در مجاورت ساختمان استیجاری اداره تئاتر یک ساختمان خالی وجود دارد که چندین بار از طریق آن اقدام به سرقت از اداره تئاتر شده بود. ما برای اطمینان حفاظی آهنین بین اداره تئاتر و ساختمان مجاور نصب کردیم اما این بار سارقان از طریق پشت‌بام دینام کولرهای آبی و کابل‌های مسی کولرهای گازی را به سرقت بردند.

رئیس اداره برنامه‌های تئاتر تأکید کرد: ما این سرقت را به مرکز هنرهای نمایشی هم اطلاع دادیم. باید هر چه زودتر فکری برای راه‌انداختن مجدد سیستم‌های خنک‌کننده اداره تئاتر بشود چون با توجه به گرمای هوا، تمرین کردن گروه‌های تئاتری در داخل سالن‌های تمرین اداره تئاتر بسیار سخت شده است.

معترف با اشاره به ناامنی خیابانی که مکان استیجاری اداره برنامه‌های تئاتر در آن واقع شده است، یادآور شد: چندین بار در خیابانی که ساختمان اداره تئاتر در آن قرار دارد، کیف برخی از عوامل گروه‌های تئاتری به سرقت رفت و همچنین چندین بار از خودروهای پارک شده در این خیابان سرقت شد.

تمامی این شرایط در حالی برای تمرین گروه‌های تئاتری رخ می‌دهد که ساختمان اصلی اداره برنامه‌های تئاتر علیرغم وعده وزیر ارشاد دولت دهم و همچنین معاون هنری وزیر ارشاد، حدود ۴ سال است که به صورت مخروبه باقیمانده و بازسازی آن در وزارت ارشاد دولت یازدهم هم آغاز نشده است.

 

اخبار مرتبط:

کاریکاتور/ با پول اجرا بگیرید

«بازی استریندبرگ» در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا می شود

یکتا ناصر به «عاشقانه های نا آرام» پیوست

آثار راه یافته به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر رضوی معرفی شدند

«دژاوو» شنبه هم اجرا می‌شود

محمود عزیزی رئیس جشنواره تئاتر شهر شد

تینو صالحی «وُو» را اجرا می‌کند

تفاهم نامه شهرداری با تماشاخانه سنگلج

برپایی کارگاه بازیگری برای اجرای یک نمایش

مودبیان کارگاه «چخوف خوانی» برگزار می‌کند

انصراف نیما دهقان از اجرای «طویله آباء»