گروه سیفا در شهر دلفان لرستان که به تازگی نمایش «پل» نوشته محمد رحمانیان را روی صحنه داشتند درآمد حاصل از این نمایش را به دانش آموزان محروم یکی از روستاهای اطراف این شهرستان اهدا کردند.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «پل» به کارگردانی علی اکبر محمدپور در آبان ماه به مدت ۱۲ روز روی صحنه بود و هنرمندان گروه سیفا همچون علیرضا حیدری ، سجاد رجبی، سمیرا حیدری، اکرم موسوی، مهرجو مریدی، میلاد ابراهیمی، صبا سلگی ، باقر مهری ، سجاد حیدری و آریا محمدپور در آن ایفای نقش کردند.

این نمایش که در تالار مولوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان روی صحنه رفت در هر روز دو نوبت اجرا شد و با استقبال مخاطبان همراه بود. شهرستان دلفان که یکی از شهرهای دورافتاده ایران و استان لرستان محسوب می شود، به لحاظ امکانات از شهرهای ضعیف کشور نیز هست.

خدارحم بابائی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر دلفان درباره بازخورد این اقدام یک گروه تئاتر گفت: این اقدام انسان دوستانه و خدا پسندانه باعث خوشحالی مردم و سرافرازی و خوش نامی هنرمندان تئاتر شده و حرکت علی اکبر محمدپور برای کمک به دانش آموزان محروم جای قدردانی دارد.

نمایش «پل» یکی از معروف ترین نمایشنامه های محمد رحمانیان است که با مشارکت معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش، فرهنگسرای انتظار دلفان، واحد نمایش شهرستان دلفان و شرکت سپیده فیلم در گروه سیفا تولید و اجرا شده است.



 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:


 

«هاروی» در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود

اعلام برنامه بخش نمایشنامه خوانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد

برنامه اجراهای مجموعه تئاتر شهر اعلام شد

«سه خواهر» با «فاستوس» به تالار مولوی می آیند

رونمایی از پوستر «خرسی که می خواست خرس باقی بماند»

معرفی هیات انتخاب بخش نمایش‌های محیطی، تعاملی و شورایی

«جمجمه ای در کانه مارا » خود را برای اجرا آماده می کند

اجرای مشترک سه کشور در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

«راهبان معبد وانگ» در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌روند

اجرای اثر برتر جشنواره تئاتر دانشگاهی در سالن سایه

تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره تئاتر بهرام بیضایی

۲ نمایش جدید در تماشاخانه انتظامی ببینید