نمایشنامه خوانی "ازپشت پنجره ها" به کارگردانی نویدصفاریان ،شنبه 6 آذرماه ساعت17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: سلسه جلسات نمایشنامه خوانی با نظارت سیاوش طهمورث بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون برگزار خواهد شد و در همین راستا سومین نمایشنامه خوانی فرهنگسرای نیاوران از گروه نمایش چلیپا ،با نام"ازپشت پنجره" به نویسندگی شیوا شیخاوندی ونقش خوانی پریسا رضایی ،محمود کنشلو اجرا خواهد شد .
 
نمایشنامه خوانی "ازپشت پنجره" مشکلات و درگیری زن و شوهری با همسایه رابه  نمایش می گذارد ،همسایه ای که همیشه از پنجره خانه انها رانگاه می کند و...

 
نوید صفاریان کارگردان این نمایشنامه فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره بوده.ودرسال 95 لوح تقدیر وتندیس جشنواره نمایش عروسکی یونیما میارک را،برای کارگردانی نمایش "پهلوان کچل ،کچل می ماند " ازاین جشنواره دریافت کرده است.

 
جلسات نمایشنامه خوانی با هدف جلب توجه مخاطب نسبت به این شاخه از هنرهای نمایشی، روزهای شنبه ساعت ١٧ درسالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند ،به سایت تیوال وگیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند. بازدید کنندگان این نمایشنامه خوانی ها نیز به عضویت کانون مخاطبان فرهنگسرای نیاوران در می آیند و با عضویت در این کانون می توانند به صورت رایگان از کلیه آثار در هفته های آتی دیدن کنند.



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:


 

«هاروی» در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود

اعلام برنامه بخش نمایشنامه خوانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد

برنامه اجراهای مجموعه تئاتر شهر اعلام شد

«سه خواهر» با «فاستوس» به تالار مولوی می آیند

رونمایی از پوستر «خرسی که می خواست خرس باقی بماند»

معرفی هیات انتخاب بخش نمایش‌های محیطی، تعاملی و شورایی

«جمجمه ای در کانه مارا » خود را برای اجرا آماده می کند

اجرای مشترک سه کشور در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

«راهبان معبد وانگ» در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌روند

اجرای اثر برتر جشنواره تئاتر دانشگاهی در سالن سایه

تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره تئاتر بهرام بیضایی

۲ نمایش جدید در تماشاخانه انتظامی ببینید