تعطیلی تماشاخانه ایرانشهر در ایام سوگواری رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و اعلام آمار فروش ۴ نمایش، از جمله اخبار این مجموعه تئاتری هستند.

 

پایگاه خبری تئاتر: تماشاخانه ایرانشهر از روز یکشنبه ۷ آذرماه لغایت چهارشنبه ۱۰ آذرماه به مناسبت ایام سوگواری ماه صفر تعطیل است. همچنین اجراهای این مجموعه بعد از اذان مغرب و عشای روز چهارشنبه ۱۰ آذرماه و همزمان با شروع ماه ربیع آغاز می شود.

بر این اساس نمایش‌های «راهبان معبد وانگ» به کارگردانی احمد سلیمانی و «خانه ابری» به کارگردانی مشترک سیامک احصایی و حمید پورآذری در سالن استاد سمندریان به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ و نمایش «هاروی» به کارگردانی ملودی آرام نیا در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی در ساعت ۲۰ به صحنه می‌روند.

اعلام آمار مخاطبان چهار نمایش‌ «افسون معبد سوخته»، «حکومت‌نظامی» «عاشقانه برای عباس» و «فاووست»

نمایش‌های «افسون معبد سوخته» به کارگردانی کیومرث مرادی با ۷ هزار و ۲۸۸ مخاطب، «حکومت‌نظامی» به کارگردانی تینو صالحی با ۲ هزار و ۰۴۵، «عاشقانه برای عباس» به کارگردانی سید علی موسویان با ۱ هزار ۲۸۰ و «فاووست++» به کارگردانی میلاد اکبر نژاد با ۱ هزار ۱۹۶ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش «افسون معبد سوخته» به کارگردانی کیومرث مرادی در ۳۹ اجرای خودپذیرای ۷ هزار و ۲۸۸ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۲۷۱۷ مخاطب با بلیت‌های ۲۵،۲۰ و ۲۸ هزارتومانی ۴۰۵۷ مخاطب با بلیت‌های ۳۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۵۱۴ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «افسون معبد سوخته» طی ۳۹ اجرا مبلغ ۲۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «حکومت‌نظامی» به کارگردانی تینو صالحی نیز در ۲۵ اجرای خودپذیرای ۲ هزار و ۰۴۵ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۳۶۸ مخاطب با بلیت‌های ۱۵،۲۰،۲۱ و ۲۴ هزارتومانی، ۳۸۶ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۲۹۱ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «حکومت‌نظامی» طی ۲۵ اجرا مبلغ ۳۵ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان بوده است.

نمایش «فاووست++» به کارگردانی میلاد اکبر نژاد نیز در ۲۲ اجرای خودپذیرای ۱ هزار و ۱۹۶ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۸۵۶ مخاطب با بلیت‌های ۱۵،۲۰ و ۲۱ هزارتومانی، ۱۴۱ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۱۹۹ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «فاووست++» طی ۲۲ اجرا مبلغ ۱۸ میلیون و ۲۱۹ هزار تومان بوده است.

نمایش «عاشقانه برای عباس» به کارگردانی سید علی موسویان و تهیه‌کنندگی محسن زارع اشکذری نیز در ۲۷ اجرای خود پذیرای ۱ هزار و ۲۸۰ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۶۳ مخاطب با بلیت ۳۰ هزارتومانی، ۹۱۹ مخاطب با بلیت ۲۰ هزارتومانی و ۹۳ مخاطب با بلیت ۱۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۱۰۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «عاشقانه برای عباس» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۲۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان بوده است.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

زمان برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اعلام شد

از بازسازی تئاترشهر چه خبر؟

«راهبان معبد وانگ» راهی به ژاپن می‌رود

پانته‌آ پناهی‌ها بازیگر «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» شد

برگزاری بخش «به علاوه تئاتر فجر» در ۱۰ تماشاخانه خصوصی

حقوق جعفر والی قطع نشده است

«آنتیگونگی در پالمیرا» در کنش معاصر روایت می شود

اجرای دو نمایش ایرانی در ایتالیا

سعید اسدی: امیدوارم وعده ارتقای بودجه تئاتر فجر عملی شود

تجدید چاپ سیزده نمایش‌نامه­­ از اکبر رادی

«مخمصه» در باغ موزه قصر

بازگشت عاطفه تهرانی با «لته»

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟

کارگاه ‌آموزشی تئاتر ویژه هنرجویان ایرانی در فرانسه برگزار می شود

معرفی داوران بخش پوستر و عکس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

جایزه اول فستیوال مونودرام به «بدن دیوانه» رسید

«فهرست» رضا ثروتی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود

نمایشنامه‌ای از بهرام بیضایی به انگلیسی ترجمه شد