گلاب آدینه این‌روزها ترجیح می‌دهد بیشتر روی صحنه باشد. او بعد از نقش سرهنگ در نمایش «سیندرلا» حالا در نقش یکی از بیوه‌های غمگین جنگ‌سالار در تالار چهارسو در کنار خواهر و دخترش به صحنه رفت
 
پایگاه خبری تئاتر:  گلاب آدینه این‌روزها ترجیح می‌دهد بیشتر روی صحنه باشد. او بعد از نقش سرهنگ در نمایش «سیندرلا» حالا در نقش یکی از بیوه‌های غمگین جنگ‌سالار در تالار چهارسو در کنار خواهر و دخترش به صحنه رفت.
نمایشی نوشته محمدامیر یاراحمدی با کارگردانی شهاب حسین‌پور که در سی‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر با استقبال خوب تماشاگران روبه‌رو شد. این نمایش بعد از نزدیک به 11ماه از نخستین اجرایش آذر و دی امسال این فرصت را یافته است که بر صحنه تالار چهارسو بیاید. آدینه در این نمایش در کنار نورا هاشمی و حمیده مستعان خواهرش و شیرین بینا، حمید رحیمی و محمد صدیقی‌مهر ایفاگر نقش‌های این نمایش هستند که حکایت بیوه‌های جنگ‌سالار که با طمع بر سر ارث و میراث اموال همسر خود با یکدیگر جدال می‌کنند و در نهایت تصمیمی نابخردانه می‌گیرند و این تصمیم باعث به‌وجودآمدن اتفاق اصلی در نمایش می‌شود.
آدینه که نزدیک به 30سال است در تئاتر و تلویزیون و سینما فعالیت و نسلی از بازیگران را برای تئاتر و سینما تربیت کرده است، در یک‌سال گذشته حضور فعال و چشمگیری در تئاتر داشت. بازیگری که چالشش با نقش، باعث ماندگاری آن شخصیت شده است. اما می‌توان گفت بازی در نقش‌های تئاتر آیینی-سنتی در این مدت، مهم‌ترین کاری است که گلاب آدینه با توجه به قدرت بازیگری و تجربه چندین‌ساله‌اش با آن چالش کرده است.
بازی آدینه در نقش دده نمایش خرده‌خانم کیومرث پوراحمد سنت مردبودن سیاه تخت‌حوضی را شکست. او همچنین در فروردین‌ماه در نمایش سه‌گانه اورنگ به کارگردانی محمد حاتمی در نقش مرشد قالب دیگری را آزمایش کرد.
آدینه تابستان امسال نیز در کنار جلال تهرانی در نمایش سیندرلا روی صحنه رفت؛ بازی‌ای که به اعتقاد همه کسانی که این نمایش را در سالن اصلی تئاتر شهر دیدند یکی از نقاط قوت نمایش بود. حالا باید دید آدینه در بیوه‌های جنگ‌سالار با این نقش چه چالشی را آغاز خواهد کرد؛ نمایشی که در کمتر از دو هفته از ۱۷تا ۳۰آذر ۱۳۹۲ ساعت 19:30 به مدت ۸۰دقیقه در تالار چهارسو به صحنه می‌رود.