نمایش «بانوی گم‌شده» به کارگردانی فرهاد شریفی و تهیه‌کنندگی سیدحسام میرحجازی، شب گذشته یکشنبه 28 آذرماه با حضور هنرمندانی همچون فریده سپاه‌منصور، افشین هاشمی و بهزاد خداویسی اجراهای خود را در تماشاخانه ارغنون آغاز کرد.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «بانوی گم‌شده» به نویسندگی هلن خان‌زاده امیری،کارگردانی فرهاد شریفی و تهیه‌کنندگی سیدحسام میرحجازی در نخستین شب اجرای خود میزبان هنرمندانی نظیر فریده سپاه‌منصور، افشین هاشمی، بهزاد خداویسی، امیرشهاب رضویان و محمدعلی ساربان بود.

«بانوی گم‌شده» اثری اجتماعی با رویکرد طنز، روایتی از سرگذشت هنرمندان یا افرادی است که در کهولت سن، دچار فراموشی شده‌اند و آرزوهای خود را بر بادرفته می‌پندارند.

مهشاد مخبری تنها بازیگر این نمایش است و دیگر عوامل آن عبارتند از: مهدی یزدی(نوازنده و همراه)، پروین کوثری(طراح لباس و صحنه)، بابک حقی(عکاس، طراح پوستر و بروشور)، قاسم فرجی(افکت و ضبط)، سهیلا تیلاوی(دستیار و برنامه‌ریز)، احمدرضا حجارزاده و الهه حاجی‌زاده (مشاور رسانه و روابط‌عمومی).

این نمایش تا پایان دی‌ماه هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت20:45 در تماشاخانه ارغنون به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از تقاطع رازی، جنب کلینیک شهیدحیدری، بن‌بست زیبا، پلاک1 اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای رزرو بلیت با شماره 09354461052 تماس بگیرند یا به سایت http://www.tiwall.com/theater/banooye-gomshodeh مراجعه کنند.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:
 

اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان / اعلام برگزیدگان

جعفر والی پیشکسوت تئاتر درگذشت

صدا بردار تئاتر باید کارگردانی صدا کند

اعلام ۱۰ اثر برگزیده بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر

رونمایی از دو کتاب زندگی نامه جبار باغچه بان

پوستر نمایش "حادثه در ویشی" رونمایی شد

ادوارد آلبی موضوع دومین شماره "نقد هنر"

انتقاد یک کارگردان از تماشاخانه ارغنون به دلیل عدم تعهد به قرارداد

حسین پاکدل «کابوس حضرت اشرف» را به فجر می‌برد

«ماتریوشکا» تا ۱۹ دی ماه روی صحنه می‌ماند

تازه‌ترین نمایش‌های تماشاخانه پالیز معرفی شدند.

«بانوی گم‌شده» با مهشاد مخبری روی صحنه می‌رود