دکتر قطب‌الدین صادقی نمایش «طلسم‌ صبح گل» را در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر:  این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاترگفت: این نمایش نیز همچون نمایش دیگرم «باغ شکرپاره» در ژانر روحوضی مدرن و با در نظر گرفتن مجموعه‌ای از پژوهش‌ها اجرا می‌شود.

این پژوهشگر تئاتر و استاد دانشگاه با دسته‌بندی آثاری که در ژانر روحوضی اجرا می‌شوند، توضیح داد: نمایش‌های روحوضی 4 دسته هستند؛ «تاریخی»، اقتباس از آثار ادبیات کلاسیک مانند «بیژن و منیژه»، آثار تخیلی و نوع چهارم آثاری که به مسایل روزمره می‌پردازند که عناصری همچون حاجی و زن حاجی و بازار و اینها دارند.

صادقی که نمایش‌اش را به عنوان اثری از چهارمین نوع تئاتر روحوضی اجرا می‌کند، درباره داستان این نمایش توضیح داد: نمایش «طلسم‌ صبح گل» برخلاف «باغ شکرپاره» که نقد قدرت بوده به نقد مسایل اقتصادی و واردات بی‌رویه از کشور چین می‌پردازد و رقابت دو خانواده حاجی را روایت می‌کند.

این هنرمند تئاتر از اجرای عمومی نمایش‌اش در بهار آینده خبر داد و گفت:‌براساس صحبتی که با مدیر اداره کل هنرهای نمایشی، تئاتر شهر و دبیر جشنواره تئاتر فجر داشته‌ام، قرار است نمایش ما بعد از تعطیلات نوروز در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه برود و شرط من برای حضور در جشنواره همین است.

در این نمایش بازیگرانی چون رضا فیاضی، حسن دادشکر، سیروس همتی، سامان دارابی، الهه شه‌پرست، روشنک کریمی، ژاکلین آواره، مهدی زمین پرداز، حمید حقیقی‌فر و سپیده دستینه، به ایفای نقش می‌پردازند.

قطب‌الدین صادقی علاوه بر نگارش متن و کارگردانی، طراحی صحنه را انجام می‌دهد و طراح لباس این نمایش الهام شعبانی است.

مسعود سخاوت دوست ساخت موسیقی را بر عهده دارد و فرانک حسینی به عنوان دستیار کارگردان با اجرای این نمایش همکاری دارد.