بلیت تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاترشهر سه شنبه ۳۰ آذر به مناسبت فرارسیدن شب یلدا در گیشه این مجموعه با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: بلیت تمامی نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر سه شنبه ۳۰ آذر به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا با ۵۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد. این در حالی است که علاقه مندان می توانند در تاریخ یاد شده با مراجعه حضوری به گیشه مجموعه از این تسهیلات استفاده کنند.

هم اکنون نمایش های «تئاتر سعدی، تابستان سی و دو» به کارگردانی حسین کیانی و بازی (به ترتیب حروف الفبا) علیرضا آرا، خاطره اسدی، حمید حسینی، شهرام حقیقت دوست، امیررضا دلاوری، اشکان دلاوری، مجید رحمتی، علی سلیمانی سرنسری، علی محمدی، سهیل ملکی و رویا میرعلمی در تالار اصلی، «کلاغ» به کارگردانی سمانه زندی نژاد و بازی سهیلا گلستانی، مرتضی اسماعیل کاشی و «خانه پاکیزه» به کارگردانی سروش طاهری و مانلی حسین پور و بازی مانلی حسین پور، سروش طاهری، گیتی قاسمی، معصومه کریمی، آزاده مویدی فرد در تالار چهارسو، «ل ته» به کارگردانی عاطفه تهرانی و بازی نوید هدایت پور، مریم باقری نسامی، اویس محمد حسنی، سینا صابری، ئه ستیره مرتضایی، سپهر غازی، پدرام مهری، نازنین میهن در تالار سایه و پروژه «ساختن از هیچ» با حضور هنرمندان لهستانی در تالار قشقایی میزبان علاقه مندان تئاتر است.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:
 

اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان / اعلام برگزیدگان

جعفر والی پیشکسوت تئاتر درگذشت

صدا بردار تئاتر باید کارگردانی صدا کند

اعلام ۱۰ اثر برگزیده بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر

رونمایی از دو کتاب زندگی نامه جبار باغچه بان

پوستر نمایش "حادثه در ویشی" رونمایی شد

ادوارد آلبی موضوع دومین شماره "نقد هنر"

انتقاد یک کارگردان از تماشاخانه ارغنون به دلیل عدم تعهد به قرارداد

حسین پاکدل «کابوس حضرت اشرف» را به فجر می‌برد

«ماتریوشکا» تا ۱۹ دی ماه روی صحنه می‌ماند

تازه‌ترین نمایش‌های تماشاخانه پالیز معرفی شدند.

«بانوی گم‌شده» با مهشاد مخبری روی صحنه می‌رود