گروه تئاتر 84 به سرپرستی علی اکبر علیزاد در آستانه آغاز تازه ترین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی تمرین – اجرای «قطعاتی از ساموئل بکت» را روی صحنه می‌برد.

 

پایگاه خبری تئاتر: در آستانه آغاز تازه ترین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی تمرین – اجرای «قطعاتی از ساموئل بکت» به سرپرستی و کارگردانی علی اکبرعلیزاد و بازی علیرضا کی منش، مرتضى حسین زاده، کتایون سالکى، شفق نصر، نوید زارع، پژمان یاورى، محمد مجیدیان از ساعت 17 روزهای چهارشنبه اول تا جمعه سوم دی ماه به صورت رایگان میزبان دانشجویان خواهد بود.

در این تمرین - اجرا گروه تئاتر ٨٤ به سرپرستى على اکبر علیزاد پنج نمایشنامه کوتاه اثر ساموئل بکت با نام‌هاى « بازى »، « فاجعه »، «آمد و رفت»، «آخرین نوار کراپ»، «قطعه بى کلام ٢ » را به صورت جنرال اجرا می کند، وی در این تمرین – اجرا نکات ضرورى را درباره چگونگى شکل گیرى این آثار از سوى گروه اجرایى به مخاطبان ارائه خواهد داد این در حالی است که در ادامه جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار می‌شود.

دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی می‌توانند طی روزهای اول تا سوم دی با در دست داشتن کارت دانشجویی از این ویژه برنامه در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر استفاده کنند.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:
 

اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان / اعلام برگزیدگان

جعفر والی پیشکسوت تئاتر درگذشت

صدا بردار تئاتر باید کارگردانی صدا کند

اعلام ۱۰ اثر برگزیده بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر

رونمایی از دو کتاب زندگی نامه جبار باغچه بان

پوستر نمایش "حادثه در ویشی" رونمایی شد

ادوارد آلبی موضوع دومین شماره "نقد هنر"

انتقاد یک کارگردان از تماشاخانه ارغنون به دلیل عدم تعهد به قرارداد

حسین پاکدل «کابوس حضرت اشرف» را به فجر می‌برد

«ماتریوشکا» تا ۱۹ دی ماه روی صحنه می‌ماند

تازه‌ترین نمایش‌های تماشاخانه پالیز معرفی شدند.

«بانوی گم‌شده» با مهشاد مخبری روی صحنه می‌رود