مدیر پردیس تئاتر تهران اعلام کرد که این مجموعه تئاتری از ۱۰ دی ماه میزبان گروه های تئاتری متقاضی برای تمرین آثار نمایشی می شود و این مجموعه میزبان جشنواره تئاتر فجر نیز خواهد بود.

 

پایگاه خبری تئاتر از مهر:  شهرام کرمی درباره وضعیت فعالیت رسمی پردیس تئاتر تهران با توجه به بازدیدی که مدیرکل هنرهای نمایشی و همچنین دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به تازگی از این مجموعه تئاتری داشتند گفت: از اول دی نیروهای ما در پردیس تئاتر تهران مستقر شدند و تا آخر هفته جاری، فراخوان اجراهای این مرکز تئاتری اعلام می شود. از ۱۰ دی ماه نیز پردیس تئاتر تهران پذیرای گروه های نمایشی متقاضی تمرین آثارشان می شود.

وی اظهار کرد: طی بازدیدی که مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی و سعید اسدی دبیر جشنواره تئاتر فجر از سالن های پردیس تئاتر تهران داشتند، مقرر شد که سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز از سالن های این مجموعه استفاده کند.

مدیر پردیس تئاتر تهران تأکید کرد: این مجموعه تئاتری به صورت رسمی با حضور در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر افتتاح می شود.

کرمی اظهار امیدواری کرد اهالی تئاتر کمک کنند تا پردیس تئاتر تهران به عنوان پایگاهی برای تئاتر و همچنین مخاطبان تئاتری، فعالیت کند.

وی ادامه داد: از ۱۰ دی ماه تعدادی از گروه های نمایشی تمرین‌های خود را در پردیس تئاتر تهران شروع می کنند و سعی می کنیم این مرکز در ابتدای فعالیت خود حداقل میزبان اجرای ۲ اثر نمایشی باشد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره وضعیت راه اندازی مجموعه نمایش های آیینی و سنتی صبا نیز یادآور شد: تکمیل بخش باقیمانده از ساخت و ساز و امکانات ماشینری مجموعه صبا در دست انجام است و ظرف چند ماه بعد از راه اندازی پردیس تئاتر خاوران، مجموعه صبا نیز راه اندازی می شود.

کرمی در پایان اظهار کرد: مجموعه صبا نیز در بهار سال ۹۶ افتتاح خواهد شد.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:
 

اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان / اعلام برگزیدگان

جعفر والی پیشکسوت تئاتر درگذشت

صدا بردار تئاتر باید کارگردانی صدا کند

اعلام ۱۰ اثر برگزیده بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر

رونمایی از دو کتاب زندگی نامه جبار باغچه بان

پوستر نمایش "حادثه در ویشی" رونمایی شد

ادوارد آلبی موضوع دومین شماره "نقد هنر"

انتقاد یک کارگردان از تماشاخانه ارغنون به دلیل عدم تعهد به قرارداد

حسین پاکدل «کابوس حضرت اشرف» را به فجر می‌برد

«ماتریوشکا» تا ۱۹ دی ماه روی صحنه می‌ماند

تازه‌ترین نمایش‌های تماشاخانه پالیز معرفی شدند.

«بانوی گم‌شده» با مهشاد مخبری روی صحنه می‌رود