نمایش «دیوان تئاترال» به نویسندگی «محمود استادمحمد» و کارگردانی «روزبه حسینی» شب گذشته-دوشنبه 6 دی ماه- با روشن نمودن چراغ نمایش توسط رویا نونهالی اجراهای خود را آغاز کرد.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «دیوان تئاترال» در حالی شب گذشته اجراهای خود را آغاز کرد که پیش از آغاز نمایش «رویا نونهالی» چراغ این نمایش را روشن کرد و با ابراز خشنودی از حضور در چنین محفلی گفت: از اینکه جوانانی چون روزبه حسینی برای روشن ماندن چراغ دنیای نمایش می کوشند به نوبه ی خودم سپاسگذاری می کنم.

«روزبه حسینی» نیز ضمن تشکر از نگاه ویژه ی مدیریت تماشاخانه سنگلج به نمایش ایرانی گفت: «دیوان تئاترال» نوشته ی محمود استادمحمد یکی از زیباترین متون نمایشی ایرانی است که اجرای امروز آن توسط ما حاصل یک تفکر گروهی است و در این میان از نقش طراحان این اثر خصوصن پریندخت عابدین نژاد در مقام طراح لباس نمی توان گذشت.

در میان تماشاگران اجرای آغازین نمایش دیوان تئاترال هنرمندان همچون محمد ساربان صادق توکلی مجید قناد علی برجی و ... نیز حضور داشتند.

نمایش موزیکال «دیوان تئاترال» به نویسندگی «محمود استادمحمد» و کارگردانی «روزبه حسینی» با رویکردی مدرن و در فصل جدید اجراهای تماشاخانه سنگلج هر روز به جز شنبه ها در ساعت 18:30 به روی صحنه می رود.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:
 

اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان / اعلام برگزیدگان

جعفر والی پیشکسوت تئاتر درگذشت

صدا بردار تئاتر باید کارگردانی صدا کند

اعلام ۱۰ اثر برگزیده بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر

رونمایی از دو کتاب زندگی نامه جبار باغچه بان

پوستر نمایش "حادثه در ویشی" رونمایی شد

ادوارد آلبی موضوع دومین شماره "نقد هنر"

انتقاد یک کارگردان از تماشاخانه ارغنون به دلیل عدم تعهد به قرارداد

حسین پاکدل «کابوس حضرت اشرف» را به فجر می‌برد

«ماتریوشکا» تا ۱۹ دی ماه روی صحنه می‌ماند

تازه‌ترین نمایش‌های تماشاخانه پالیز معرفی شدند.

«بانوی گم‌شده» با مهشاد مخبری روی صحنه می‌رود