نمایش "تفنگ ميرزا رضا بر ديوار است و در پرده سوم شليك مي كند" به کارگردانی محمد اشكان فر از 12 دیماه در سالن اصلی تئاتر مولوی روی صحنه می رود


به گزارش پایگاه خبری تئاتر "تفنگ ميرزارضا بر ديوار است و در پرده سوم شليك مي كند" عنوان نمایشی است نوشته محمد طلوعى که توسط محمد اشكان فر کارگردانی شده است، این نمایش از یکشنبه دوازدهم دي ماه ساعت 18 اجراهای خود را در سالن اصلي اين مجموعه آغاز می کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:  
ميرزا رضاي كرماني بعد از سال ها ستم كشي و در به دري اين زندان و آن زندان به ايران برمي گردد، او مي خواهد دادش را از زمانه بستاند اما شاه كشي كار هر كس نيست.

بانيپال شومون، آرزو روشناس، ميثم نوروزى، الهه شه پرست، نويد نوروزى، بابك بهشاد، امیر كلهر، سعيد قربانى، آرمين رجايى در اين نمايش ايفاي نقش مي كنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه ريز: شهاب خوشخو، دستيار دوم كارگردان: امير نجفي، مدیر صحنه: مهسا جلوه و اميرحسين علمي، منشي صحنه: نيكا زندي، طراح صحنه و نور: محمد اشكانفر، طراح لباس: صفورا منافزاده، طراح گریم: سارا بلبلى، طراح تيزر: شاهين دانشفر، طراح پوستر و بروشور:مهدي دوايي، عکاس: سجاد جمالي، نيما اشتري و پريا هادي، روابط عمومی و تبليغات مجازى: تارا اميدى.

براي تهيه بليط از طريق لينك زير مي توانيد به سايت تيوال مراجعه كنيد
‏http://www.tiwall.com/store/tofangemirzareza
دانشجویان تمامی رشته های دانشگاهی می توانند همه روزه برای دیدن آثار نمایشی مرکز تئاتر مولوی با مراجعه به گیشه ی این مجموعه از بلیط های تخفیف دار دانشجویی بهره مند شوند.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:
 

اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان / اعلام برگزیدگان

جعفر والی پیشکسوت تئاتر درگذشت

صدا بردار تئاتر باید کارگردانی صدا کند

اعلام ۱۰ اثر برگزیده بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر

رونمایی از دو کتاب زندگی نامه جبار باغچه بان

پوستر نمایش "حادثه در ویشی" رونمایی شد

ادوارد آلبی موضوع دومین شماره "نقد هنر"

انتقاد یک کارگردان از تماشاخانه ارغنون به دلیل عدم تعهد به قرارداد

حسین پاکدل «کابوس حضرت اشرف» را به فجر می‌برد

«ماتریوشکا» تا ۱۹ دی ماه روی صحنه می‌ماند

تازه‌ترین نمایش‌های تماشاخانه پالیز معرفی شدند.

«بانوی گم‌شده» با مهشاد مخبری روی صحنه می‌رود