نمایش موزیکال دیوان تئاترال نوشته محمود استاد محمد و کارگردانی روزبه حسینی روز گذشته میزبان جمع کثیری از هنرمندان تئاتر و سینمای کشور بود که در تماشاخانه سنگلج به تماشای این نمایش نشستند.

 

پایگاه خبری تئاتر: در این اجرای ویژه هنرمندانی همچون مسعود فروتن، اصغر همت، قاسم زارع، رضا بابک، دکتر داداشیان، فریبا متخصص، مریم معترف، کاظم هژیر آزاد، خسرو احمدی ، فرزاد معافی، رویا نونهالی، مهدی میامی، محمودی، فرج الله گلسفیدی، هادی قمیشی، شیوا خسرو‌مهر ، دکتر یعقوب زاده، مانا استادمحمد، ناصر آویژه ، وحید اقا پور، پویا پور معانی، جواد عاطفه، خسرو‌احمدی، سحر خزائلی، پژمان سلطانی. فرخنده حاجی زاده، قاسم روبین، مهدی شیبانی زاده، مهشید نونهالی ، ملیحه کیادربندسری، سلما سلامتی و بسیاری دیگر از چهره های شناخته شده تئاتر، تلویزیون و سینما حضور داشتند.

روزبه حسینی کارگردان این نمایش در پایان اجرا با قدردانی از تک تک هنرمندان حاضر در سالن اجرای خود را به شاعر تازه درگذشته فرخزاد تقدیم کرد.

وی در ادامه با ادای احترام به تماشاگران سالن سنگلج و پوزش از تاخیری که به دلیل مشکل فنی برای اجرا پیش آمده بود اعلام کرد: به احترام تماشاگر ثابت تماشاخانه سنگلج تصمیم گرفته ام که در دو روز اول هفته بلیط های نمایش با تخفیف ویژه ارائه شود. به این ترتیب در روزهای یک شنبه و دوشنبه بلیط نمایش را با 20 درصد تخفیف ارائه خواهیم کرد.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:
 

اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان / اعلام برگزیدگان

جعفر والی پیشکسوت تئاتر درگذشت

صدا بردار تئاتر باید کارگردانی صدا کند

اعلام ۱۰ اثر برگزیده بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر

رونمایی از دو کتاب زندگی نامه جبار باغچه بان

پوستر نمایش "حادثه در ویشی" رونمایی شد

ادوارد آلبی موضوع دومین شماره "نقد هنر"

انتقاد یک کارگردان از تماشاخانه ارغنون به دلیل عدم تعهد به قرارداد

حسین پاکدل «کابوس حضرت اشرف» را به فجر می‌برد

«ماتریوشکا» تا ۱۹ دی ماه روی صحنه می‌ماند

تازه‌ترین نمایش‌های تماشاخانه پالیز معرفی شدند.

«بانوی گم‌شده» با مهشاد مخبری روی صحنه می‌رود