بلیت های نمایش "در شوره زار" نوشته و کاری از حسین کیانی با تخفیف 25 درصدی به دانشجویان و هنرجویان آموزشگاه‌های هنری ارائه می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر:  علاقمندان برای خرید بلیت های این نمایش می توانند از یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته به گیشه بلیت فروشی تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند.

تخصیص بلیت های تخفیف‌دار این اثر نمایشی تا آخرین اجرای این نمایش که همزمان با برپایی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است، ادامه خواهد داشت.

داستان نمایش "در شوره زار" درباره گروهی از افراد است که در منطقه ای بدون امکانات زیستی رها شده اند. داستان این نمایش که برگرفته از واقعیتی اجتماعی است با نقش آفرینی مجید صالحی، رویا میرعلمی، علی سلیمانی، سینا رازانی، فهیمه امن زاده، احمد ساعتچیان، وحید رهبانی و فریده سپاه منصور طی مدت 90 دقیقه ای اجرا می شود.

همچنین حسین کیانی خود طراحی صحنه و لباس، بهنام کلاه‌ بخش ساخت موسیقی، ماری حاجیها طراحی چهره‌ پردازی، محمد گوردزیانی دستیار کارگردان و برنامه ریز، هادی بادپا اجرای صحنه، نرگس کیانی منشی صحنه، یوسف رستمی مدیر صحنه و موسی هاشم زاده عکاسی این نمایش را برعهده دارند.

حسین کیانی پیش از این کارگردانی آثاری چون "مشروطه بانو"، "رژیستورها نمی میرند"، " همسایه آقا"، "بیدارخانه نسوان"، "اهل قبور" و "همه فرزندان خانم آغا" را بر عهده داشته است و این اولین‌بار است که وی اثری را در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می برد.

نمایش "در شوره زار" از پنجشنبه 14 آذرماه هر شب به جز شنبه ها از ساعت 20 میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی بلیت این نمایش به سایت تماشاخانه ایرانشهر www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه و همچنین برای رزرو با شماره 88814115 و 88814116 تماس حاصل کنند.