نمایش« ۴+یک روايت از رها دختر خانم عضدي» به کارگردانی ونویسندگی «سپيده عیدی» توليد موسسه فانوس هنر پارس از 10 بهمن ماه در سی وپنجمین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه تماشاخانه فانوس می رود.

 

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش« ۴+یک روايت از رها دختر خانم عضدي»  به کارگردانی ونویسندگی «سپيده عیدی»  از 10 تا 25بهمن ماه  ساعت 19 در سی وپنجمین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه تماشاخانه فانوس می رود . سپیده عیدی کارگردان این نمایش دررابطه با داستان این نمایش گفت: چنانکه به نظر میرسد ،حافظه و به دنبال آن خاطره ،سازنده واحدهای اصلی ساختار ذهنی و البته شخصیت انسان است. رها که بخشی از خاطره ی خود را از یک زمستان فراموش کرده است برای يافتن پاسخ پرسش های خود و درک هویت وجودی اش در پی به خاطر آوردن آن مقطع زمانيست.در این میان او برای نیل به این هدف با چهار" گذشته-آینده" از خودش رو به رو می شود و ...

وی دررابطه با گروه بازیگران این نمایش گفت: برای اجرای این اثر، مناسب ترین بازيگران گروه بازیگران جوان بود چرا که هم از نظر سنی و فکری و هم از منظر شخصیت پردازی دارای ویژگی های مد نظر من برای این اجرا بودند.علاوه بر این جوانان با انگیزه و البته هنرمند رشته نمایش پتانسیل فوق العاده ای برای ارائه آثار ارزشمند در حوزه سينما و تئاتر دارند که من در این اجرا از این موهبت بهره بردم.بازیگران جوانی که در این اثر یاری دهنده ی من بودند سالهاست در کنار یکدیگر ودر قالب یک گروه منسجم از آوان نوجوانی مشغول به تمرین و اجرای آثار نمایشی در موسسه ی فانوس بوده اند.

کارگردان نمایش« ۴+یک روايت از رها دختر خانم عضدي»  درادامه  گفت: آنها ضمن اینکه به مدد تمرین های مداوم به درک مناسبی از اجرا رسیده اند، علاوه بر انرژی سالم و مفید، مختصات فرهنگی و اجتماعی عصر حاضر را نیز خوب می شناسند.

سپیده عیدی در پایان دررابطه با بخش به علاوه فجر گفت: از ویژگیهای مناسب جشنواره فجر اضافه شدن بخش به علاوه فجر است که علاوه بر رونق دهی به سالن های خصوصي تئاتر موجبات جلب و جذب تماشاگران بیشتر را برای هنر نمایش فراهم می آورد و فرصت مناسبی را در اختیار گروه های مختلف برای ارائه آثارشان قرار مي دهد.

المیرا آشفته، مهسا بهاری،پگاه ابراهیمی، آوا تدین ونیکی ساغری بازیگران«« ۴+یک روايت از رها دختر خانم عضدي»  هستند   سپیده عیدی (طراح ) ، سارا رحمانی (دستیار کارگردان )، سحر صنیعی (طراح لباس) ،کاوه عیدی (آهنگساز)، اناهيتا هوشان (عکس)، روزبه عیدی (مدیر  صحنه )، مونا مقدم( طراح پوستر ) و الهه حاجی زاده (مشاور رسانه )دیگر عوامل نمایش می باشند.

لازم به اشاره است نمایش« ۴+یک روايت از رها دختر خانم عضدي» ١٠ و ١١ بهمن ماه ساعت ١٩ (بخش به علاوه فجر)

و١٢ تا ٢٥ بهمن ماه ساعت ١٨ در تماشاخانه فانوس به به آدرس ضلع شمالى ميدان هفت تير، جنب فروشگاه ياس، كوچه آذرى، پلاك ٢٥ روی صحنه می رود .علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت تیوال www.tiwall.com  مراجعه کنند یا جهت رزرو بلیط با شماره تلفن 09106872620و 88319270 مؤسسه فرهنگی هنری فانوس  تماس حاصل فرمایند.



 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

اعتبار یک میلیاردی وزیر ارشاد برای ساختمان جدید خانه تئاتر

دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب شد

"فروغ فرخزاد"، "پینا باوش" و "مارینا آبراموویچ" بر صحنه تئاتر

معرفی برگزیدگان دومین جایزه «استادمحمد»

تماشاخانه پالیز میزبان «پک» می‌شود

اسامی 53 اثر پذیرفته شده در مرحله دوم جشنواره تئاتر تجربه

آثار حاضر در مسابقه بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

معرفی 25 نمایش راه یافته به بخش مسابقه مرور تئاتر ایران در فجر

پردیس تئاتر تهران با «من...» افتتاح می شود

محمد یعقوبی «تنها راه ممکن» را اجرا می‌کند

اختتامیه جشنواره ملی نمایشنامه نویسی صنعت نفت برگزار می شود

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره تئاتر فجر از ۲۸ دی

گلاب آدینه و بهاره رهنما در نمایشی از جلال تهرانی

30 نمايشنامه‌نويس پيشرو فرانسوي در ايران معرفي مي‌شوند

بازیگران نمایش «ترن» مشخص شدند

بازیگران «ریش فیدل، غبغب مرکل» مشخص شدند

جدول اجرای 57 نمایش در بخش به علاوه تئاتر جشنواره فجر

جشنواره‌ی تئاتر فجر چه تاثیر بر تماشاخانه‌های خصوصی دارد؟

نقد و بررسی نمایش " شازده کوچولو " به کارگردانی مهرداد خامنه‌ای

نگاهی به نمایش "کلاغ" به کارگردانی سمانه زندی‌نژاد

خرده روایت های نیمچه زنانه ای از زبان زیبا، جمیله و آنجلا

نگاهی به نمایش «ریچارد سوم اجرا نمی‌شود» به کارگردانی اصغر نوری

ضدعاشقانه رومئو و ژولیت با طعم آش شله قلمکار