۱۷ بهمن‌ماه نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمید آذرنگ در سالن اصلی مجموعه تاترشهر روی صحنه می‌رود و قرار است این نمایش توسط نمایندگان آتش‌نشان‌های قهرمان افتتاح شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: در ادامه تکمیل بازیگران این نمایش، بهرنگ علوی و حسین سلیمانی به این نمایش پیوستند. فریده سپاه‌منصور و مهراوه شریفی‌نیا، فرید سجادی‌حسینی، نادر برهانی مرند،‌ نسیم ادبی، خسرو احمدی، وحید آقاپور، سیدعلی صالحی، علی عامل هاشمی، سیاوش جامع بازیگران این نمایش به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ هستند. همچنین فرشاد فزونی هم آهنگسازی نمایش «ترن» را برعهده دارد.

«ترن» اواسط بهمن‌ماه در سالن اصلی مجموعه تاترشهر روی صحنه می‌رود. در این نمایش،‌ حمید آذرنگ علاوه بر نویسندگی،‌ کارگردانی این نمایش را برعهده دارد. اسامی دیگر بازیگران این نمایش در روزهای آینده اعلام می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «آیا این زمین است که آدم رو فراموشکار می‌کند یا این آدم هان که با گذر زمان همه چیز روی زمین را به فراموشی می‌سپارن؟!»

آذرنگ که سال پیش نمایش هتلی‌ها را روی صحنه برد، در آخرین نمایش‌اش در مقام بازیگری در نمایش «افسون معبد سوخته» با کارگردانی کیومرث مرادی و نویسندگی نغمه ثمینی حضور داشت که در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

رضا مهدی‌زاده (طراح صحنه)، افسانه صرفه‌جو (طراح لباس)، روزبه سجادی حسینی (برنامه‌ریز)، راحیل مرشدی (دستیار کارگردان)، سیامک زمردی مطلق (عکاس)، مریم نراقی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی)، تبلیغات مجازی (ایلیا شمس) و وحید لک (مجری طرح و مدیر تولید) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش «ترن» از ۱۷ بهمن هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تاترشهر اجرا می‌شود.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:
 

اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با صدای استاد شجریان / معرفی برگزیدگان

پردیس تئاتر تهران افتتاح شد

خداحافظی سعید اسدی از دبیری جشنواره تئاتر فجر

بزرگداشت دکتر علی رفیعی برگزار شد

علی رفیعی: تئاتر در زیرزمین ها و انباری های تئاتر شهر به دست نمی آید

وزیر ارشاد: باید عرصه تئاتر را به بزرگان این هنر واگذار کنیم

«برای کلاه آهنی‌ها» در تئاتر باران به صحنه می‌رود.

نمایشنامه «نظارت عالیه» اثر ژان ژنه با ترجمه ایرج انور منتشر شد

«بازگشت به خانه» در ارغنون به روی صحنه می‌رود

باغ آلبالو در تالار وحدت اجرا می شود

بیش از 300 درخواست حضور برای کارگاه های گروه تئاتر اودین

تئاتر شهر میزبان پنج اثر نمایشی جدید خواهد بود.

صالحی امیری: بودجه تئاتر در سال 96 دو برابر می شود