نمایش «همان همیشگی» نوشته ریما رامین‌فر به کارگردانی یاشار بیک زاده تا اواخر هفته جاری در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه خواهد بود.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «همان همیشگی» نوشته ریما رامین‌فر به کارگردانی یاشار بیک زاده که اجرایش از 18 بهمن ماه ه در تماشاخانه سه نقطه آغاز شده بود، تا 29 بهمن ماه اجرا می‌شود.

این اثر نمایشی درامی اجتماعی است که داستان مردی را بازگو می کند که دارای یک بیماری روانی است و به همین علت خود را در خانه محبوس کرده است و…

نمایش «همان همیشگی» با نقش‌آفرینی امین جعفری، هدی تورنگ، یاشار بیک زاده به اجرا در می‌آید. همچنین حمیدرضا هدایتی مشاور کارگردان، رامین پوراصل موسیقی، احسان ملک زاده افکت و صدا، فرشته احدی برنا دستیار کارگردان و منشی صحنه، افشین قدبیگی، امیرحسین بخشایش مدیران صحنه، سپیده نقدی طراح گریم، تینا واعظی، سامان نقدی مجری گریم، آرش جعفری طراح پوستر و بروشور، مصطفی قطبی ،مریم بهرامی، رها عزیززاده, هدیه معماری عکاس، افشین قدبیگی ساخت دکور و گروه هنری خلسه مجری تبلیغات این اثر هستند.

لازم به یادآوری است، نمایش «همان همیشگی» که پیش از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه رفته بود با به پایان رسیدن جشنواره اجرایش را از 18 بهمن ماه از سر گرفت. این اثر نمایشی تا 29 بهمن ماه هر شب ساعت 17:30 در تماشاخانه سه نقطه واقع در میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین خ کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک ۱۰ و ۱۲ میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش خواهد بود.



 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

«یوجینو باربا» تعزیه ایران را تحسین کرد

اصغر خلیلی «میراث» بهرام بیضایی را به تماشاخانه سنگلج می‌برد

اجرای دو استندآپ کمدی و یک نمایش ایرانی در سوئد

رحمانیان «به نام تمام مادران» را اجرا می‌کند

حسن معجونی و لیلی رشیدی با «لیرشاه» در ایرانشهر

نمایشنامه «قواعد بازی» منتشر شد

«یک ماه با نمایشنامه نویسان معاصر فرانسه» در تئاتر شهر

صالحی امیری: بودجه تئاتر در سال 96 دو برابر می شود

اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با صدای استاد شجریان / معرفی برگزیدگان