پرکارترین بازیگر سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر نمایش خود را به تمام نامزدهای تئاتری در بخش بهترین بازیگر جشنواره تقدیم کرد.

 

پایگاه خبری تئاتر: حمیدرضا آذرنگ که بیشترین تعداد فیلم را در جشنواره فجر امسال داشت و این روزها هم نمایش «ترن» را با بازی و کارگردانی خودش روی صحنه دارد، شامگاه یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه، نمایش‌اش را به تمام کاندیداهای بازیگری جشنواره فیلم فجر که خاستگاه آنان تئاتر است، تقدیم کرد.

به این ترتیب این بازیگر و کارگردان تئاتر «ترن» را به ثریا قاسمی، شبنم مقدمی، گیتی قاسمی، زکیه بهبهانی، مریلا زارعی، سارا بهرامی، نادر فلاح، نوید محمدزاده، محسن تنابنده وحمید فرخ‌نژاد تقدیم کرد.

براساس این گزارش، سال ۹۱ نمایش «ترن» به نویسندگی آذرنگ و به کارگردانی نیما دهقان در تئاترشهر روی صحنه رفت و این‌بار با تولیدی تازه «ترن» با کارگردانی آذرنگ اجرا می‌شود.

بازیگران این نمایش امیر جعفری، مهراوه شریفی‌نیا، نسیم ادبی، بهرنگ علوی ، سیدعلی صالحی، حسین سلیمانی، مجید رحمتی، وحید آقاپور، علی عامل هاشمی، سیاوش جامع، آذین نظری، باران شادی‌پور، ستایش محمودی، بهروز سرو علیشاهی، عباس امیری، سجاد محمودی، فرزین طاهری، فرزاد صبوری، محمد فرجی ، پیام میر مصطفی، عماد قلی‌پور و با حضور  فریده سپاه منصور، خسرو احمدی، فرید سجادی‌حسینی و نادر برهانی‌مرند. هستند.

در خلاصه داستان این نمایش اجتماعی آمده است: "آیا این زمین است که آدم را فراموش‌کار می‌کند یا این آدم‌ها هستند که با گذر زمان، همه‌چیز رویِ زمین را به فراموشی می‌سپارند؟ "

فرشاد فزونی آهنگسازی نمایش را به عهده دارد و هر شب به صورت زنده با گروه همکاری می‌کند. فزونی هفته گذشته در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جایزه بهترین آهنگسازی بخش بین‌الملل جشنواره را از آن خود کرد.

ساناز بیان (مشاور کارگردان)، رضا مهدی زاده (طراح صحنه)، افسانه صرفه جو (طراح لباس)، آیدین الفت (مشاور و مهندسی صدا)، وحید لک (مجری طرح و مدیر تولید)، مونا جعفری (طراح گریم)، یحیی پاکدل (طراح پوستر و بروشور) و سیامک زمردی مطلق (عکاس)، آوا فیاض (مشاور تبلیغات و روابط عمومی)، ایلیا شمس (تبلیغات مجازی) دیگر عوامل این نمایش هستند.



 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

«یوجینو باربا» تعزیه ایران را تحسین کرد

اصغر خلیلی «میراث» بهرام بیضایی را به تماشاخانه سنگلج می‌برد

اجرای دو استندآپ کمدی و یک نمایش ایرانی در سوئد

رحمانیان «به نام تمام مادران» را اجرا می‌کند

حسن معجونی و لیلی رشیدی با «لیرشاه» در ایرانشهر

نمایشنامه «قواعد بازی» منتشر شد

«یک ماه با نمایشنامه نویسان معاصر فرانسه» در تئاتر شهر

صالحی امیری: بودجه تئاتر در سال 96 دو برابر می شود

اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با صدای استاد شجریان / معرفی برگزیدگان