کارگردان نمایش «شعله ۲» گفت: این نمایش با توجه به ماجراهای روز جامعه اجرا می‌شود.

 

پایگاه خبری تئاتر- ایسنا: ایمان افشاریان گفت: «شعله ۲» روایتگر داستان دو ایرانی است که به هند سفر می‌کنند، اما در فرودگاه بمبئی دچار مشکلاتی می‌شوند که بعد از آن با رویاهای خود زندگی را می‌گذارنند. آن‌ها آنقدر فیلم شعله را دیده‌اند و برای دیدن آمیتا پاچان رویا در سردارند که تصورات‌شان در قالب دو شخصیت اصل فیلم هندی «شعله» جان می‌گیرد.

وی که نویسندگی نمایشنامه را بر عهده داشته است گفت:‌ با توجه به داستان نمایش نام آن را «شعله ۲ »گذاشتیم و این یک اثر ملودرام است که جنبه های کمدی و تلخ را در کنار هم دارد.

این کارگردان جوان تئاتر که پیش از این نمایش «جنایت و مکافات» را هم به صحنه برده بود، با بیان اینکه طرح اولیه این نمایش اواخر اجرای  قبلی‌اش در سال گذشته نوشته شد، افزود: بستر اصلی قصه برای طرح موضوعات روز جامعه استفاده شده  و به تازگی آن را در تالار حافظ به صحنه برده‌ایم.

افشاریان ادامه داد: امیدوارم با توجه به امکانات سالن حافظ که اگر از آن خوب استفاده شود یک تالار خوب محسوب می‌شود، تماشاگران از این نمایش ۷۵ دقیقه‌ای که چهره‌های سینمایی هم برای جذب مخاطب در آن نیستند استقبال کنند.

«شعله ۲» به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان و تهیه کنندگی نورالدین حیدری ماهر  از یکشنبه ۲۴ بهمن در تالار حافظ روی صحنه رفته است و مسعود میرطاهری، حمید رحیمی، سپهر گودرزی، محمد پویا، سیاوش میری،‌ مهران شجاع، محمدرضا آل طاها و حامد ابریشمی هم بازیگران این نمایش هستند.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

«یوجینو باربا» تعزیه ایران را تحسین کرد

اصغر خلیلی «میراث» بهرام بیضایی را به تماشاخانه سنگلج می‌برد

اجرای دو استندآپ کمدی و یک نمایش ایرانی در سوئد

رحمانیان «به نام تمام مادران» را اجرا می‌کند

حسن معجونی و لیلی رشیدی با «لیرشاه» در ایرانشهر

نمایشنامه «قواعد بازی» منتشر شد

«یک ماه با نمایشنامه نویسان معاصر فرانسه» در تئاتر شهر

صالحی امیری: بودجه تئاتر در سال 96 دو برابر می شود

اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با صدای استاد شجریان / معرفی برگزیدگان