مهلت ارائه آثار هنرمندان برای اجرای عمومی نمایش ها در پردیس تئاتر تهران به دلیل استقبال مخاطبان تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: پردیس تئاتر تهران به دلیل تکرار تقاضا، فراخوان اجرای عمومی آثار نمایشی و یا فعالیت تخصصی و عملی در سال ۹۶ را تا نیمه اسفند امسال تمدید کرد.

علاقمندان می توانند پس از مطالعه فراخوان با حضور در این مجموعه واقع در اتوبان امام علی(شمال به جنوب)، خروجی شهید محلاتی (به سمت شرق)، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، پردیس تئاتر تهران نسبت به تکمیل فرم تقاضا و ارائۀ یک نسخه از نمایشنامه و یا لوح فشرده(cd) فیلمِ اثر اقدام کنند.

هم اکنون نمایش های «روزگار یک سگ» به کارگردانی مهدی قلعه ساعت ۱۷:۳۰ در تالار محمود استاد محمد، «تاج عروس، خاله و خروس» به کارگردانی احمد سلیمانی ساعت ۱۷:۳۰ در تالار داود رشیدی، «هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب ساعت ۱۸:۳۰ در تالار علی نصیریان، «ریحانه» به کارگردانی سیروس همتی ساعت در تالار محمد علی کشاورز و «من» به کارگردانی فرهاد تجویدی ساعت ۱۹:۳۰ در تالار اصلی  پردیس تئاتر تهران روی صحنه است.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

«یوجینو باربا» تعزیه ایران را تحسین کرد

اصغر خلیلی «میراث» بهرام بیضایی را به تماشاخانه سنگلج می‌برد

اجرای دو استندآپ کمدی و یک نمایش ایرانی در سوئد

رحمانیان «به نام تمام مادران» را اجرا می‌کند

حسن معجونی و لیلی رشیدی با «لیرشاه» در ایرانشهر

نمایشنامه «قواعد بازی» منتشر شد

«یک ماه با نمایشنامه نویسان معاصر فرانسه» در تئاتر شهر

صالحی امیری: بودجه تئاتر در سال 96 دو برابر می شود

اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با صدای استاد شجریان / معرفی برگزیدگان