نمایش های «مشعلی در آشوب»، «عبور از بن بست»، «تنها» و «من رونالدو» در هفته جاری از شبکه های رادیویی فرهنگ، ایران، جوان و ورزش پخش می شوند.

 

پایگاه خبری تئاتر: سریال رادیویی مشعلی در آشوب که این هفته ساعت 13:00 از رادیو فرهنگ پخش می شود، براساس زندگی خواجه نصیر الدین طوسی (اندیشمند و دانشمند ایرانی قرن ششم و هفتم) است. این نمایش رادیویی را محمد زارعی نوشته و ایوب آقاخانی کارگردانی کرده است.

نمایش عبور از بن بست عنوان سریالی است که سهیلا خدادادی نوشته و داستان پدری را روایت می کند که پس از بیماری، شرکت خود را به پسرش واگذار می کند و از فرزندش می خواهد با کارمندانش به خوبی رفتار کند اما... این سریال رادیویی به کارگردانی حمید منوچهری هفته آینده ساعت 22:30 از رادیو ایران پخش می شود.

شبکه رادیویی جوان نیز سریال رادیویی «تنها» را ساعت 23:30 از این شبکه پخش خواهد کرد. این نمایش رادیویی را حمیدرضا پورعلی محمد نوشته و داستان دختر کارخانه داری را روایت می کند که برای جلوگیری از ورشکستگی پدرش با چند کارشناس مشورت می کند و ... تنها به کارگردانی رضا عمرانی هر روز ساعت 23:30 از رادیو جوان پخش می شود.

شبکه رادیویی ورزش نیز با پخش سریال رادیویی «من رونالدو» به کارگردانی ندا هنگامی و نویسندگی نعیما کرمی به استقبال هفته جدید خواهد رفت.

مهین نثری، مهدی طهماسبی، محسن بهرامی، محمد شریفی مقدم، علی زرینی، بیوک میرزایی، حمیدرضا هدایتی، مهدی نمینی مقدم، عباس شادروان، مهدی صباغی، فریدون محرابی، مجید حمزه، مجتبی طباطبایی، نورالدین چوادیان، احمد گنجی، افسانه محمدی، سعیده فرضی، رحمان باقریان، اکبر ملایی، شیوا رفیعیان، شیرین سپه راد، کرامت رودساز، شمسی صادقی و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در این نمایش ها به ایفای نقش می پردازند.



 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

«یوجینو باربا» تعزیه ایران را تحسین کرد

اصغر خلیلی «میراث» بهرام بیضایی را به تماشاخانه سنگلج می‌برد

اجرای دو استندآپ کمدی و یک نمایش ایرانی در سوئد

رحمانیان «به نام تمام مادران» را اجرا می‌کند

حسن معجونی و لیلی رشیدی با «لیرشاه» در ایرانشهر

نمایشنامه «قواعد بازی» منتشر شد

«یک ماه با نمایشنامه نویسان معاصر فرانسه» در تئاتر شهر

صالحی امیری: بودجه تئاتر در سال 96 دو برابر می شود

اختتامیه جشنواره تئاتر فجر با صدای استاد شجریان / معرفی برگزیدگان