مهمترین ویژگی فیلم شعله .مسئله ایست که هیچ وقت نه در فیلم نه در تئاتر تکراری نمی شود و آن روح جوانمردی و رفاقت است. همیشه باید روحیه جوانمردی و رفاقت را در صحنه نشان داد.



پایگاه خبری تئاتر:  شعله 2 به نویسندگی و کارگردانی «ایمان افشاریان» و تهیه کنندگی «نورالدین حیدری ماهر»  در تالار حافظ هر شب  به روی صحنه می رود. ایمان افشاریان دررابطه با علت انتخاب فیلم شعله به عنوان موضوعی برای ساخت نمایش شعله 2 گفت: فیلم شعله جزو ده فیلم برتر مورد علاقه من از کودکی است. هر وقت که دوباره می دیدمش برایم سوال بود که چه مسئله ایی از این فیلم برایم جذاب است.مسئله  ای که هیچ وقت نه در فیلم نه در تئاتر تکراری نمی شود و آن روح جوانمردی و رفاقت است. همیشه باید روحیه جوانمردی و رفاقتبه مردم نشان داد.

وی در رابطه با اجرای صحنه ای نمایش شعله2 گفت: "سال گذشته با توجه به اتقاقاتی که در دنیا می افتاد تصمیم گرفتم تا با استفاده از فضا، زبان هندی و بستر طنز بتوانم داشتن روحیه جوانمردی ودوستی رابه روی صحنه بیاورم. این نمایش شعله 2 است نه فیلم شعله زیرا با توجه به داستان این روزهای ما به روز شده است  و مطابق شرایط این روزهای جامعه  ماست.
مسعود میرطاهری، حمید رحیمی، سپهر گودرزی، محمد پویا، سیاوش میری،‌ مهران شجاع، محمدرضا آل طاها، حامد ابریشمی بازیگران این نمایش می باشند.

مهدی پاکدل (مشاور کارگردان)، مجری طرح (نورالدین حیدری ماهر)، ایمان افشاریان(طراح صحنه)، سوده شرحی (طراح لباس)، آرش عزیزی ،‌ امیر صدیقیان(موسیقی)، یحیی پاکدل (طراح پوستر و بروشور)، علی کوزه گر(طراح نور)، محمدصادق زرجویان (عکاس)، رسول ادهمي (شاعر)، دیانا فتحی(دستیار کارگردان و برنامه ریز)، پرنده علایی(منشی صحنه)، حامد ابریشمی(مدیر صحنه)، محمد حقيقي پور(دستیار صحنه)، یاسمن ادیبی(تمرين بدن و حركت)، امير قاليچي (تبليغات مجازي)، الهه حاجي زاده (مشاور رسانه اي)، معصومه يادگاري (دستیار لباس)، اميرحسين سير، رضا رضائي(دستياران طراح نور)، زهرا بهرامي (دوخت لباس)، محمد پناهی، ‌علیرضا پناهی (ساخت دکور) دیگر عوامل این نمایش هستند

لازم به اشاره است  نمایش « شعله 2»  تا 28 اسفند ماه ساعت 20.15 در تالار حافظ به روی صحنه می رود. علاقمندان جهت تهیه بلیط این نمایش می توانند به آدرس http://www.tiwall.com/theater/sholeh  مراجعه نمایند.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

ایوب آقاخانی با مشعلی در آشوب در رادیو فرهنگ

"پرویز جاهد" به جمع داوران جشنواره ناظرزاده کرمانی پیوست

تمدید مهلت ثبت‌نام در «جشنواره‌ تئاتر سوره»

سامان احتشامی به گروه محمد رحمانیان پیوست

نامه‌های هنریک ایبسن منتشر شد

اجرای «حرف بزن مده آ» در جشنواره CHELoVEK روسیه

افتتاح نمایش «مانوس» با صدای یک پناهجوی زندانی

افزایش دو برابری بودجه تئاتر قطعی است

هدیه آذرنگ به نامزدهای تئاتری جشنواره فیلم فجر

ویولن تایتانیک دوباره اجرا می شود

نمایشنامه یک صحنه برای یک نفر منتشر شد

3 نمایش پایانی تماشاخانه ایرانشهر در سال 95