نمایش «کافه سیاه» نوشته ابراهیم عادل نیا به کارگردانی مجید واحدی‌زاده در تماشاخانه سه نقطه اجرا می‌شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «کافه سیاه» نوشته ابراهیم عادل نیا به کارگردانی مجید واحدی زاده از 4 اسفندماه هر شب ساعت 20:30 در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه میزبان علاقه‌مندان به نمایش می‌شود.

داستان کافه سایه درباره اتفاقی است که موضوع روز جامعه است، اما در 3 دوره تاریخی روی می‌دهد. زن و مردی که حالا به اشباع عاطفی رسیده اند، همدیگر را در کافه‌ای می‌بینند و درباره مشکلی که وجود دارد و زندگی آنها را به خطر انداخته است، به گفت‌وگو می‌پردازند. اما این تازه شروع ماجرا است و هر چقدر جلوتر می‌رویم گره‌های کار زیاد می‌شود. گره هایی که در وهله اول بی‌پاسخ است اما رابطه‌های علت و معلولی نمایش، پرده‌برداری از رازی دیگر دارد تا داستانی پر پیچ و خم را در 3 دوره متفاوت تاریخی اما با یک نقطه اشتراک شاهد باشیم.

این اثر که کاری از شهر اردبیل است با نقشآفرینی مجید واحدی زاده، علی دانش، فرشید سلامت، بهار دالوند، حسین نوروززاده، و حسین نصیری اجرا خواهد شد.

همچنین گروه تئاتر فروغ تهیه کننده، کیوان باقلاچی بازی دهنده عروسک، فاطمه سیمزاری طراح لباس، رامین قاسمی ساخت و اجرای موسیقی، محمد رضا عرفانی اجرای موسیقی، علی فرازی طراح نور، حسین نصیری روابط عمومی، وحید حسن وند مدیرصحنه، هادی فکری طراح و اجرای گریم، مجید واحدی زاده طراح صحنه این اثر نمایشی است.

نمایش «کافه سیاه» از 4 تا 14 اسفند ماه هر شب ساعت 20:30 در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه واقع در میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین خ کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک ۱۰ و ۱۲ اجرا خواهد شد.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

ایوب آقاخانی با مشعلی در آشوب در رادیو فرهنگ

"پرویز جاهد" به جمع داوران جشنواره ناظرزاده کرمانی پیوست

تمدید مهلت ثبت‌نام در «جشنواره‌ تئاتر سوره»

سامان احتشامی به گروه محمد رحمانیان پیوست

نامه‌های هنریک ایبسن منتشر شد

اجرای «حرف بزن مده آ» در جشنواره CHELoVEK روسیه

افتتاح نمایش «مانوس» با صدای یک پناهجوی زندانی

افزایش دو برابری بودجه تئاتر قطعی است

هدیه آذرنگ به نامزدهای تئاتری جشنواره فیلم فجر

ویولن تایتانیک دوباره اجرا می شود

نمایشنامه یک صحنه برای یک نفر منتشر شد

3 نمایش پایانی تماشاخانه ایرانشهر در سال