نمایش "بازگشت به خانه" در ادامه سلسله نشست های "دوشنبه های نقد تئاتر" کانون ملی منتقدان در تماشاخانه ارغنون برگزار می شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: جلسه نقد و بررسی نمایش "بازگشت به خانه" نوشته هارولد پینتر و به کارگردانی مشترک رامین معصومیان و فرید قادرپناه دوشنبه 2 اسفند‌ماه  توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار می‌شود.

چهاردهمین برنامه از دور جدید جلسات "دوشنبه‌های نقد تئاتر" در سال 95، به نقد و بررسی نمایش "بازگشت به خانه" نوشته هارولد پینتر با ترجمه فتاح محمدی و به کارگردانی مشترک رامین معصومیان و فرید قادرپناه اختصاص دارد. در این جلسه که پس از اجرای این نمایش در تماشاخانه ارغنون برگزار خواهد شد، سید جواد روشن به عنوان کارشناس و مدیر جلسات دوشنبه‌های نقد، به همراه سعید محبی و عرفان پهلوانی؛ منتقدان و کارشناسان تئاتر همچنین کارگردانان و برخی از عوامل نمایش حضور خواهند داشت. 

این کانون با حمایت مرکز هنرهای نمایشی در غالب برنامه‌ی "دوشنبه‌های نقد تئاتر" هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها، به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه می‌پردازد.

لازم به ذکر است ورود به این نشست‌ها برای تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر تئاتر آزاد است.

نمایش "بازگشت به خانه" با بازی (به ترتیب الفبا) جعفر برقى کیوان، امین جلالى، رامین جعفرى، مینا زرنانى، حمیدرضا کشوردوست، آزاده مشعشعى و کاوه مرحمتى، هر شب ساعت 21.15 در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه خواهد بود.


 

صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

ایوب آقاخانی با مشعلی در آشوب در رادیو فرهنگ

"پرویز جاهد" به جمع داوران جشنواره ناظرزاده کرمانی پیوست

تمدید مهلت ثبت‌نام در «جشنواره‌ تئاتر سوره»

سامان احتشامی به گروه محمد رحمانیان پیوست

نامه‌های هنریک ایبسن منتشر شد

اجرای «حرف بزن مده آ» در جشنواره CHELoVEK روسیه

افتتاح نمایش «مانوس» با صدای یک پناهجوی زندانی

افزایش دو برابری بودجه تئاتر قطعی است

هدیه آذرنگ به نامزدهای تئاتری جشنواره فیلم فجر

ویولن تایتانیک دوباره اجرا می شود

نمایشنامه یک صحنه برای یک نفر منتشر شد

3 نمایش پایانی تماشاخانه ایرانشهر در سال