جواد اشکذری رئیس انجمن هنرهای نمایشی از برنامه ریزی برنامه های نمایشی به مناسبت 7 فروردین و روز ملی تئاتر با همراهی شهرداری مشهد خبرداد.


پایگاه خبری تئاتر: جواد اشکذری درباره برنامه های خراسان رضوی همزمان با روز ملی تئاتر که امسال در تقویم رسمی کشور قرار گرفته گفت: در حال برنامه ریزی برای اجرای تئاتر خیابانی و پرفورمنس همزمان با روز ملی تئاتر هستیم تا با همکاری دیگر نهاد های فرهنگی و هنری  از 7 فروردین اجرای تئاتر را در سال جدید آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: همچون سال های گذشته اجراهای خیابانی را با کمک شهرداری مشهد در برنامه خواهیم داشت و اجرای صحنه ای را از 15 فروردین با نمایش "بیستون می تازد" که منتخب تئاتر مشهد در بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر بود آغاز خواهیم کرد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی در ادامه گفت: مراسم روز جهانی تئاتر نیز به صورت ویژه در اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد. از آنجا که خراسان رضوی در شش ماهه دوم سال 95 درخشش خوبی در جشنواره های ملی و بین المللی داشته ، در اردیبهشت ماه تقدیر ویژه ای از فعالان تئاتر این استان انجام خواهد گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه های روز ملی تئاتر خراسان رضوی تا 15 اسفند ماه قطعی و متعاقبا اعلام خواهد شد. تمام تلاش ما این است که اجراهای خیابانی متنوعی را ویژه زائران و مجاوران در این برنامه ها گنجانده شود.


 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

ایوب آقاخانی با مشعلی در آشوب در رادیو فرهنگ

"پرویز جاهد" به جمع داوران جشنواره ناظرزاده کرمانی پیوست

تمدید مهلت ثبت‌نام در «جشنواره‌ تئاتر سوره»

سامان احتشامی به گروه محمد رحمانیان پیوست

نامه‌های هنریک ایبسن منتشر شد

اجرای «حرف بزن مده آ» در جشنواره CHELoVEK روسیه

افتتاح نمایش «مانوس» با صدای یک پناهجوی زندانی

افزایش دو برابری بودجه تئاتر قطعی است

هدیه آذرنگ به نامزدهای تئاتری جشنواره فیلم فجر

ویولن تایتانیک دوباره اجرا می شود

نمایشنامه یک صحنه برای یک نفر منتشر شد

3 نمایش پایانی تماشاخانه ایرانشهر در سال