مدیر پردیس تئاتر تهران شب گذشته و در مراسم یادبود «بهرام ریحانی» و «مجید بهرامی» که پیش از اجرای نمایش هدیه مرموز برگزار شد از اختصاص مکانی برای فعالیت آکادمی تئاتر فیزیکال در این مجموعه خبر داد

 

پایگاه خبری تئاتر: شب گذشته- پنج شنبه 5 اسفندماه-  مراسم یادبود «بهرام ریحانی» و «مجید بهرامی» و پیش از اجرای نمایش «هدیه مرموز» در پردس تئاتر تهران و با حضور مدیر عامل خانه هنرمندان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور علاقمندان تئاتر و بسیاری از اعضای انجمن نمایشگران حرکت خانه تئاتر برگزار شد در ابتدا شهرام کرمی با یادی از تلاش های «بهرام ریحانی» و «مجید بهرامی» گفت: بنا به پیشنهاد یاسر خاسب یکی از پلاتوهای تمرین مجموعه پردیس تئاتر تهران به اسم این دو هنرمند درگذشته نامگذاری می شود و از این به بعد محلی برای فعالیتهای آکادمی تئاتر فیزیکال خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد که با آغاز فعالیت این آکادمی در سال آینده بتوان مقدمات برگزاری اولین جشنواره تئاتر فیزیکال را فراهم نمود.

در ادامه مدیر عامل خانه هنرمندان نیز ضمن حمایت از شکل گیری آکادمی تئاتر فیزیکال گفت: بنده شاهد یکی از اجراهای نمایش هدیه مرموز در ژنو بودم و استقبال فوق العاده علاقمندان از این نمایش را مشاهده کردم. امروز خوشحالم که بار دیگر این اثر هنری در پردیس تئاتر تهران به روی صحنه است.

نمایش «هدیه مرموز» که شب گذشته با یادی از «بهرام ریحانی» و «مجید بهرامی» اجرای خود را آغاز کرد تا 10 اسفندماه هر شب ساعت 30/18 در پردیس تئاتر تهران به روی صحنه خواهد رفت.



 

 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

ایوب آقاخانی با مشعلی در آشوب در رادیو فرهنگ

"پرویز جاهد" به جمع داوران جشنواره ناظرزاده کرمانی پیوست

تمدید مهلت ثبت‌نام در «جشنواره‌ تئاتر سوره»

سامان احتشامی به گروه محمد رحمانیان پیوست

نامه‌های هنریک ایبسن منتشر شد

اجرای «حرف بزن مده آ» در جشنواره CHELoVEK روسیه

افتتاح نمایش «مانوس» با صدای یک پناهجوی زندانی

افزایش دو برابری بودجه تئاتر قطعی است

هدیه آذرنگ به نامزدهای تئاتری جشنواره فیلم فجر

ویولن تایتانیک دوباره اجرا می شود

نمایشنامه یک صحنه برای یک نفر منتشر شد

3 نمایش پایانی تماشاخانه ایرانشهر در سال