اجرای نمایش «بازگشت به خانه» به دلیل استقبال مخاطبان و درخواست علاقه مندان به مدت یک هفته دیگر در تماشاخانه ارغنون تمدید شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: به دلیل تقاضای مکرر مخاطبان و آن دسته از علاقه مندانی که تاکنون موفق به دیدن نمایش «بازگشت به خانه» نشده اند با هماهنگی های به عمل آمده بین اعضای گروه «ریگولپتو» و همچنین مدیریت تماشاخانه ارغنون، اجرای این نمایش تا روز جمعه ۲۰ اسفندماه ادامه دارد. ضمن اینکه دانشجویان عزیز رشته های مختلف دانشگاهی نیز می توانند با ارائه کارت دانشجویی معتبر در محل، از هدیه گروه برخوردار شده و با تخفیف ۴۰ درصدی بلیت تماشاگر این نمایش باشند.

به دلیل ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش بازگشت به خانه از روز چهارشنبه هفته جاری به مدت دوروز به روی صحنه نمی رود و اجرای مجدد این اثر از روز جمعه ۱۳ اسفندماه آغاز می شود.

داستان نمایش «بازگشت به خانه»  درباره تدی پسر بزرگ خانواده ای است که پس از مرگ مادرش خانه را ترک کرده و بعد ازگذشت  ٦ سال به همراه همسرش به خانه باز می گردد. خانواده او که سال هاست زنی را در خانه ندیده اند ... .

فتاح محمدی (مترجم) فرید قادر پناه و رامین معصومیان (طراح ، دراماتورژ و کارگردان )، علی دولت‌یاری (دستیار کارگردان ) ، اِمونا پیکریان (منشی صحنه )،بازیگران به ترتیب حروف الفبا: جعفر برقی کیوان، امین جلالی ، رامین جعفری ، حمیدرضا کشوردوست ، مینا زرنانی ، کاوه مرحمتی ، آزاده مشعشعی، رضا قانعی و مهسا مشعشعی (موسیقی )، سارا اسکندری(طراح گریم )، مصطفی محمودی (مشاور اطلاع ‌رسانی و تبلیغات )، سیاوش گودرزی و پریا الهی ( مجریان گریم )،حسام حیدری (پیرایش مو ) ، لاله محمودی (امور ارتباطات رسانه‌ایی و روابط عمومی ) ، نساء نیکو و ندا الماسیان طهرانی (تبلیغات فضای مجازی ، طراحان هنر ایرانیان) تهیه کننده: گروه ریگولیتو، عوامل تولید و اجرای نمایش «بازگشت به خانه» هستند.



 

 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

زمان برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی اعلام شد

اختصاص مکانی برای آکادمی تئاتر فیزیکال

وعده مرادخانی برای پرداخت مطالبات تئاتری‌ها

«الهام پاوه‌نژاد» با یک نمایشنامه‌ فرانسوی در تئاترشهر

دانشجویان نحوه بازبینی آثار جشنواره تئاتر دانشگاهی را انتخاب می‌کنند

«شكسپير در تئاتر و سينما» منتشر می شود

رئیس تالار وحدت منصوب شد

برنامه اجراهای تماشاخانه ایرانشهر در سال جدید

«خواستگاری» آنتوان چخوف نمایشنامه‌خوانی می‌شود

ایران بزرگمهری‌ راد درگذشت

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

اسامی نمایش های راه‌یافته به جشنواره «هیلاج» اعلام شد

معرفی ۱۴ مقاله خارجی راه یافته به یک سمینار تئاتری