خسرو شهراز از بازی در 4 نمایش و یک فیلم سینمایی در جشنواره‌های‌ تئاتر و فیلم فجر امسال خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: خسرو شهراز گفت: در حال بازی و تمرین در نمایش"مدریک" نوشته و کارگردانی شهرام کرمی برای شرکت در بخش چشم‌انداز تئاتر فجر هستم. نمایش درباره خانواده‌ای است که پسرشان ادعای پیامبری دارد. در این نمایش با رویا افشار، پرستو گلستانی، کوروش سلیمانی و دیگر دوستان هم بازی هستم.

او در ادامه گفت : همچنین در نمایش دیگری به نام " ماضی استمراری" به کارگردانی ندا هنگامی بازی می‌کنم که آن را هم برای شرکت در بخش چشم‌انداز جشنواره پیش‌رو تمرین می‌کنیم و داستان آن درباره خانواده‌ای است که که خانه آنها در طرح شهرداری قرار گرفته و پدر هم راضی نیست خانه خراب شود که نقش پدر را بازی می‌کنم.

خسرو شهراز از بازی در نمایش دیگری برای جشنواره فجر خبر داد و توضیح داد: در نمایش "هملت" به کارگردانی آرش دادگر در نقش پلونیوس بازی می‌کنم که اقتباسی از نمایشنامه هملت شکسپیر است و متن آن را شهرام احمدزاده نوشته و با توجه به نوع نگاهی که آرش دادگر به این متن دارد اثر جالب و قابل توجهی است. همچنین در بخش نسل نو جشنواره امسال هم با بازی در نمایش " به مناسبت ورود اشکان" حضور دارم که در مرحله بازبینی هم پذیرفته شده و حضورش در جشنواره قطعی است این نمایشنامه را پوریا کاکاوند نوشته و کارگردانی کرده است و داستان آن درباره پسری به نام اشکان است که در خارج تحصیل می‌کرده و حالا به ایران باز‌گشته است و موضوع در رابطه با چالشی که بین او و دائیش شکل می‌گیرد که نقش دایی را هم من بازی می‌کنم.

شهراز از شرکت در جشنواره فیلم فجر هم غافل نمانده و در اثری سینمایی به کارگردانی سعیدآقانی در جشنواره فجر امسال حضور خواهد داشت او در این‌باره توضیح داد: در این فیلم نقش مهندس معدنی را بازی می‌کنم که پسرش اعتیاد دارد و بازیگران اصلی آن هم محسن تنابنده و سارا بیات هستند.