برخی از نمایش هایی که در هفته های گذشته در تهران اجرای خود را آغاز کردند، در این هفته به کار خود پایان می دهند و بقیه تا پایان اسفند به صحنه می روند.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش هایی که از امروز 14 تا روز جمعه 20 اسفند ماه به صحنه می روند به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

** نمایش هایی که به اجرای خود در این هفته ادامه می دهند

- نمایش «نمایش همه چیز می گذرد، تو نمی گذری» به نویسندگی محمد چرم شیر و کارگردانی مهدی سلمانی ساعت 19 در فرهنگسرای بهمن اجرا می شود.

- نمایش «رورانس» به نویسندگی اشکان جباری و کارگردانی مهدی محمدی ساعت 19 در تماشاخانه لورکا اجرا می شود.

- نمایش «آسگاردیا» به نویسندگی ریحانه یزدانی و محمد حسین اسلامی و کارگردانی محمد حسین اسلامی ساعت 17 در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی اجرا می شود.

- نمایش «بازگشت به خانه» به نویسندگی هارولد پینتر و کارگردانی رامین معصومیان و فرید قادر پناه ساعت 21:15 در سالن ارغنون اجرا می شود.

- نمایش «مانوس» به نویسندگی لیلا حکمت نیا و کیوان سررشته و کارگردانی نازنین سهامی زاده ساعت 20 به مدت 80 دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می رود.

- نمایش «شعله 2» به نویسندگی و کارگردانی ایمان افشاریان ساعت 20:15 به مدت 75 دقیقه در سالن حافظ اجرا می شود.

- نمایش «مدارِ بسته» به نویسندگی و کارگردانی پگاه طبسی نژاد ساعت 18:30 به مدت 70 دقیقه در تئاتر مستقل تهران به صحنه می رود.

- نمایش «فریدون فرمانی فراهانی» به نویسندگی و کارگردانی حمید پاک‌ نیا ساعت 18 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان نمایش داده می شود.

- نمایش «مافیا» به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند ساعت 21 به مدت 85 دقیقه در تئاتر باران نمایش داده می شود.
- نمایش «هام» به نویسندگ
ی و کارگردانی عباس عبدالله زاده ساعت 20 در سالن سایه تئاترشهر نمایش داده می شود.

- نمایش «ریش فیدل غبغب مرکل» به نویسندگی و کارگردانی امیر علی نبویان ساعت 19 در سالن 1 تماشاخانه پالیز نمایش داده می شود.

- نمایش «کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل ساعت 19:30 به مدت 120 دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر اجرا می شود.

- نمایش «لیرشاه» به نویسندگی کیوان سررشته و کارگردانی محمد عاقبتی ساعت 18 به مدت 70 دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر به صحنه می رود.

- نمایش «حرفه ای» به نویسندگی دوشان کواچویچ و کارگردانی رضا کیانیان در دو نوبت 17 و 21 به مدت 60 دقیقه در سالن 1 تماشاخانه پالیز به صحنه می رود.

- نمایش «خدای کشتار» به نویسندگی یاسمینا رضا و کارگردانی علی سرابی ساعت 20 به مدت 85 دقیقه در سالن 2 تماشاخانه پالیز نمایش داده می شود.

- نمایش «مستند شلتر» به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی امین میری ساعت 17:30 در سالن قشقایی تئاترشهر نمایش داده می شود.

- نمایش «خبرگو» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا میرزایی نژاد ساعت 19:30 به مدت 65 دقیقه در سالن ارغنون اجرا می شود.

- نمایش «باغ آلبالو» به نویسندگی آنتوان چخوف و کارگردانی اکبر زنجان‌پور ساعت 18 به مدت 100 دقیقه در تالار وحدت به صحنه می رود.

- نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» به کارگردانی ندا هنگامی ساعت 20 به مدت 75 دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر اجرا می شود.

- نمایش «جیم، جام، جسی» به نویسندگی و کارگردانی یسنا پورسینا ساعت 20 به مدت 80 دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می شود.

- نمایش «اینا همه خوبن» به نویسندگی و کارگردانی فرید یوسفی ساعت 20:30 در تالار مولوی نمایش داده می شود.

- نمایش «عبدل میمون لات پا کوتاه» به نویسندگی محمد چرم شیر و کارگردانی مهشید حسینیان ساعت 18 به مدت 90 دقیقه در تماشاخانه فانوس به صحنه می رود.

- نمایش «شب» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری چیستا یثربی ساعت 18 به مدت 60دقیقه در سالن سایه تئاترشهر اجرا می شود.

- نمایش «برای کلاه آهنی‌ها» به نویسندگی و کارگردانی پژمان عبدی ساعت 19 به مدت 80 دقیقه در تئاتر باران نمایش داده می شود.

- نمایش «آخرین نامه» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا ساعت 18 به مدت 90 دقیقه در سالن 2 تماشاخانه پالیز به صحنه می رود.

- نمایش «بزرگراه» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی ساعت 18:30 در تماشاخانه سرو به صحنه می رود.

- نمایش «ارسبازان» به نویسندگی و کارگردانی محمد خاکساری ساعت 20 به مدت 45 دقیقه در سالن موج نو اجرا می شود.

- نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ ساعت 19:30 به مدت 100 دقیقه در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می رود.

- نمایش «نام تمام مادران...» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان در دو نوبت 18:30 و 20:30 در تماشاخانه پایتخت مجموعه کنش معاصر نمایش داده می شود.

** نمایش هایی که این هفته پایان می یابد

- نمایش «جایی در میان خوک ها» به نویسندگی آثول فوگارد و کارگردانی فرید عزیزی تا روز جمعه ساعت 20:45 به مدت 75 دقیقه در تماشاخانه دراما نمایش داده می شود.

- نمایش «منیژه» به نویسندگی و کارگردانی بهاره جهاندوست تا روز جمعه ساعت 18 در تماشاخانه پایتخت مجموعه کنش معاصر به صحنه می رود.

- نمایش «دکتر استوکمان (دشمن مردم)» به نویسندگی هنریک ایبسن و کارگردانی علی پویان تا روز جمعه ساعت 20 به مدت 80 در سالن چهارسو تئاترشهر اجرا می شود.

- نمایش «ریحانه» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی تا روز یکشنبه ساعت 18 در تماشاخانه مهر حوزه هنری نمایش داده می شود.

- نمایش «خانم ایکس» به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه تا روز جمعه ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در خانه نمایش دا به صحنه می رود.

- نمایش «بر پهنه چشمان مغربی ات» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی سعید بصیری تا روز جمعه ساعت 19:30 در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا می شود.

- نمایش «گالیله» به نویسندگی برتولت برشت و کارگردانی نازنین زهرا رفیعی تا روز جمعه ساعت 16:30 در تئاتر باران نمایش داده می شود.

- نمایش «تاتر بد» به نویسندگی مهدی کوشکی و کارگردانی صحرا فتحی تا روز جمعه ساعت 18:45 در خانه نمایش دا نمایش داده می شود.

- نمایش «زنبور» به نویسندگی بهزاد آقاجانی و کارگردانی بهزاد آقاجانی و محمد مطهری پور تا روز شنبه ساعت 18:30 در خانه نمایش دا اجرا می شود.

- نمایش «پیغام بگذارید ... » به نویسندگی سید علی معتضدی تا روز جمعه ساعت 18 به مدت 50 دقیقه در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه به صحنه می رود.

- نمایش «کافه سایه» به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی مجید واحدی زاده تا روز شنبه ساعت 20:30 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه اجرا می شود.

- نمایش «غبار» به نویسندگی انوش معظمی و کارگردانی محمد رضا مداحیان تا روز سه شنبه در دو نوبت 18 و 21 در تالار وحدت به صحنه می رود.

- نمایش «کلفت ها» به نویسندگی ژان ژنه و کارگردانی سپیده صیفوری و فاطمه صارمی تا روز چهارشنبه ساعت 18:15 به مدت 60 در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به صحنه می رود.

- نمایش «ویولن تایتانیک» به کارگردانی پیترو فلوریدیا تا روز یکشنبه ساعت 19 به مدت 60 دقیقه در کارگاه دکور بنیاد رودکی به صحنه می رود.

- نمایش «پزشک نازنین» به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی آرسام فتاحی تا روز جمعه ساعت 19 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه نمایش داده می شود.

- نمایش «ال نینو» به کارگردانی نسیم افشارپور تا روز جمعه ساعت 19 در تالار ناصرخسرو به صحنه می رود.

- نمایش «من...» به نویسندگی حمید ورد و فرهاد تجویدی و کارگردانی فرهاد تجویدی تا روز سه شنبه ساعت 19:30 به مدت 70 دقیقه در پردیس تئاتر تهران (خاوران) اجرا می شود.



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

شناسایی ظرفیت‌های تئاتر غیردولتی از ایران تا آلمان

امیررضا کوهستانی اپرای واگنر را به صحنه می‌برد

میزبانی تالار مولوی از هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه

«تئاتر شهر» چقدر ایمن است؟!

سالنامه ۱۳۹۶ تئاتر ایران منتشر شد

پیام تبریک موسسه اکبر رادی برای اصغر فرهادی

نمایشنامه برگزیده تئاتر فجر منتشر شد

درباره اینگمار برگمان کارگردان تئاتر

زمان برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی اعلام شد