« برادرها می‌میرند» نوشته رسول بانگین به کارگردانی جهانگیر داداش زاده نمایشنامه‌خوانی خواهد شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: جلسه نمایشنامه‌خوانی «برادرها می‌میرند» نوشته رسول بانگین به کارگردانی جهانگیر داداش زاده 17 اسفندماه ساعت 18 در تماشاخانه بازیگاه برگزار می‌شود.

این نمایشنامه با محور دفاع مقدس نوشته شده است و داستان زندگی خانواده‌ای است که در جریان دفاع مقدس متحمل وقایعی تلخ و شیرین می‌شوند که با توجه به ظرافت‌های به کار گرفته‌شده در نمایشنامه و کارگردانی ویژه‌ای که بر روی آن صورت گرفته است، می‌تواند برای عموم مخاطبان جذاب و دیدنی باشد. این کار تا به امروز در جشنواره‌های متعدد استانی شرکت کرده است.

پریسا کاکاوند، مرجان امینی، سارا شریفیان، حسین خاکپور، آرمین اسحق محمدی، جهانگیر داداش زاده نقش‌خوانی این اثر را برعهده خواهند داشت. همچنین محمد مهدی معارفی و گریسا کاکاوند دستیار کارگردان، حسین توحیدی آهنگساز و گیتار، علی پاسبان آواز، محدجواد عبدالهادیان تار تنبور و بزک، رکسانا ربانی آوا و مهدی مهران سرپرست گروه نمایشی این اجرا را تشکیل می دهند.

نمایشنامه‌خوانی «برادرها می‌میرند» که سومین دوره جشنواره نمایشنامه‌خوانی جایزه بزرگ استاد ناظرزاده کرمانی است، 17 اسفندماه ساعت 18 در تماشاخانه بازیگاه واقع در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خ کبکانیان، نبش خیابان مرتضی زاده، پلاک ۱۲، طبقه ۴ برگزار خواهد شد.





 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

شناسایی ظرفیت‌های تئاتر غیردولتی از ایران تا آلمان

امیررضا کوهستانی اپرای واگنر را به صحنه می‌برد

میزبانی تالار مولوی از هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه

«تئاتر شهر» چقدر ایمن است؟!

سالنامه ۱۳۹۶ تئاتر ایران منتشر شد

پیام تبریک موسسه اکبر رادی برای اصغر فرهادی

نمایشنامه برگزیده تئاتر فجر منتشر شد

درباره اینگمار برگمان کارگردان تئاتر

زمان برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی اعلام شد