اختتامیه سومین دوره از جشنواره نمایشنامه خوانی جایزه بزرگ ناظرزاده کرمانی 19 اسفند ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر برگزار خواهد شد

 

پایگاه خبری تئاتر: علی صفری دبیر سومین جشنواره ناظرزاده کرمانی گفت: این اقدام برای نخستین بار در سومین سال برگزاری این جشنواره صورت گرفته و سعی شده تا اقدامی مثبت و رو به جلو در جهت احیا و تکامل تئاتر خصوصی کشور انجام شود. امید می رود در سالیان آینده این همکاری بین مسئولین هنر نمایش و دست اندرکاران تئاتر خصوصی بیش از پیش شکل گیرد تا عرصه برای ظهور و بروز نسل جوان هنر نمایش کمی بازتر شود.

 
داود نامور رئیس جشنواره اعلام کرد: در این دوره از جشنواره ناظرزاده کرمانی بخش های بیشتری نسبت به سال گذشته در بخش جوایز گنجانده شده و برگزیدگان در بخش های بهترین کارگردانی، بهترین نقش خوان مرد، بهترین نقش خوان زن و بهترین نمایشنامه علاوه بر دریافت جوایز نقدی، نشان برتر جایزه بزرگ ناظرزاده کرمانی را دریافت خواهند کرد.
 
همچنین در این دوره از جشنواره بهترین موسیقی، بهترین پوستر و بهترین صحنه خوان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. شایان ذکر است از سه گروه برتر جهت اجرای عموم در سال آینده و در تماشاخانه بازیگاه حمایت خواهد شد.
 
پرویز جاهد، بهزاد خداویسی و حامد سلیمان زاده تیم داوری این دوره از جشنواره ناظرزاده را تشکیل داده اند و تاکنون و پس از برگزاری 4 روز از جشنواره 16 اثر را به نظاره نشسته اند.
 
گفتنی است اختتامیه سومین دوره از جشنواره نمایشنامه خوانی جایزه بزرگ ناظرزاده کرمانی 19 اسفند ماه ساعت 15 تا 18 در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر و با حضور هنرمندان تئاتر برگزار خواهد شد.




 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

شناسایی ظرفیت‌های تئاتر غیردولتی از ایران تا آلمان

امیررضا کوهستانی اپرای واگنر را به صحنه می‌برد

میزبانی تالار مولوی از هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه

«تئاتر شهر» چقدر ایمن است؟!

سالنامه ۱۳۹۶ تئاتر ایران منتشر شد

پیام تبریک موسسه اکبر رادی برای اصغر فرهادی

نمایشنامه برگزیده تئاتر فجر منتشر شد

درباره اینگمار برگمان کارگردان تئاتر

زمان برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی اعلام شد