آلمان و هندوستان و جشنواره تئاتر کودک از برنامه های اتی نیاز و گروهش خواهد بود

پایگاه خبری تئاتر: امید نیاز در گفت و گو با سایت تئاتر درباره برنامه کاری‌اش در ماه‌های آینده گفت: «بعد از این که از جشنواره کمدی انصراف دادم، 5 شهریور نمایش جدیدم را در مجتمع فرشچیان اجرا می‌کنم. پس از ان سه روز از 10 تا 12 اکتبر در دو شهر آلمان، فرایبورگ و لودوینزهافر، برنامه داریم».


نمایش جدید نیاز با عنوان «مردگان مشغول کارند» که قرار بود در جشنواره نمایش‌های کمدی شرکت کند، به دلیل عدم توافق جشنواره در مورد تغییرات اجرایی آن، اجرا نشد و به گفته نیاز با تغییرات بسیار و یک دکور که برای این نمایش ساخته شده،در مجتمع فرشچیان به روی صحنه خواهد رفت.


نیاز درباره برنامه‌های سفرش به آلمان گفت: «برای امضای قرارداد همکاری با کمپانی کیدز در آلمان می‌روم. قرار است یک کار مشترک انجام بدهیم به این صورت که بازیگران آلمانی و ایرانی هستند و تمرینات هم در آلمان و هم در ایران انجام خواهد شد».
این کارگردان تئاتر تاکید کرد: «نمایش 1+1 را در شهر بولونیا و شهرهای لودویگ هافن در جنوب غربی آلمان و فرایبورگ در مرز فرانسه، اجر خواهیم کرد. بعد احتمالاً با نمایش کوچه 24 در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شرکت می‌کنیم»


مقصد بعدی نیاز و گروهش، هندوستان است. آبان ماه این گروه با یکی یا هر دو نمایش «سیندرلا در بن بست» و «نارنج و ترنج» به این کشور خواهند رفت. نیاز با اشاره به این که بازیگران این نمایش‌ها کودک هستند تاکید کرد که چون سلامتی آن‌ها مهم است ممکن است مدت اقامت در هند را کمتر کنند و فقط یکی از نمایش‌ها را اجرا نمایند.