نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در آخرین شب اجرا، میزبان سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: این اثر نمایشی شب گذشته(جمعه) با حضور جمعی دیگری از مسوولان و هنرمندان در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر، آخرین اجرا را سپری کرد.

نویسنده و کارگردان نمایش «ترن» پس از پایان اجرا به تماشاگران گفت: انتخاب تئاتر در شب های منتهی به عید نوروز کاری به شدت تحسین برانگیز است که از همه شما تماشاگران عزیزی که در این ترافیک شدید و مشغله های زیاد روزهای پایان سال به تئاتر شهر آمدید صمیمانه قدردانی می کنم.

حمیدرضا آذرنگ ضمن تقدیر از حضور تعدادی از مدیران در اجرای پایانی نمایش «ترن» افزود: حضور مسوولان نباید ما را به وجد اورد اما به طور حتم همه ما را حتی اگر اندک هم باشد، مشعوف می کند. ما این حرکت ارزشمند را ارج می نهیم و خوشحالیم که امشب به دیدن تئاتر ما آمدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز پس از پایان اجرا ضمن تقدیر از گروه اجرایی نمایش «ترن» توضیح داد: نمایش «ترن» کار بسیار بدیع و ارزشمندی بود که گروه اجرایی توانستند به زیبایی بخشی از جلوه های ایثار را به تصویر بکشانند. اجرای پر مخاطب این اثر نمایشی در شب های منتهی به پایان سال نشان دهنده محتوای ارزشمند و کار زیبای بازیگرانی است که به درستی اثر قابل توجهی را به صحنه بردند.
سیدحسن هاشمی گفت: در نمایش دیالوگ های خوبی رد و بدل شد و امیدوارم همانطور که شخصیت نویسنده در نمایش آرزو کرد، رسانه ها و آنهایی که قلم و تریبون دارند یک بخشی از تئاتر را که مربوط به حوزه شان هستند، ببینند.

وی افزود: امیدوارم کسانی که امروز به نام شهدا صحبت می کنند، قرائت های درون نمایشنامه را بخوانند و به آنها عمل کنند.

هاشمی فت: از این نمایش ارزشمند یک جمله در ذهن من نقش بست. اینکه «به خاطر ما شهدا دل کسی را در این کشور نسوزانید.» موضوعی که امیدوارم عملی شود.

علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، مهرداد آگاهی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله افرادی بودند که در اجرای پایانی نمایش «ترن» حضور داشتند.

نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و بازی فریده سپاه منصور، خسرو احمدی، امیر جعفری، فرید سجادی حسینی، نادر برهانی مرند، مهراوه شریفی نیا، نسیم ادبی، بهرنگ علوی، سیدعلی صالحی، حسین سلیمانی، مجید رحمتی، وحید آقاپور، علی عامل هاشمی، سیاوش جامع، آذین نظری، باران شادی پور، ستایش محمودی، بهروز سرو علیشاهی، عباس امیری، سجاد محمدی، فرزین طاهری، فرزاد صبوری، محمد فرجی، پیام میرمصطفی و عماد قلی پور از ۱۷ بهمن ماه در سالن اصلی تئاتر شهربه صحنه رفت.



 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

مهدی شفیعی: با قیمت بلیط خارج از عرف مخالفم

«مسئولیت شکستن سکوت مطلق» به مولوی می‌رود

مدیران جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شدند

کتاب «نامه­‌های اکبر رادی» منتشر شد

نمایشنامه "دنیا کج شده و به پهلو دراز کشیده" منتشر شد

رونمایی از دوازدهمین جلد از مجموعه‌ی تیاتر ایران در گذر زمان

«و چند داستان دیگر» پیام لاریان به ایرانشهر می‌آید

هفته پایانی نمایش های تهران

معرفی 54 طرح و نمایشنامه در مرحله اول جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

فراخوان اجراهای سال 96 تالار مولوی منتشر می‌شود

9 اثر نمایشی فروردین ماه سال آینده در تئاتر شهر روی صحنه می روند

«شنیدن» در 4 کشور اروپایی اجرا می‌شود