نمایش "پپرونی برای دیکتاتور " به کارگردانی علی احمدی بار دیگر با تغییر بازیگران از 16 فروردین ماه در تماشاخانه "پالیز" به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش "پپرونی برای دیکتاتور " به کارگردانی علی احمدی و تهیه کنندگی خسرو احمدی که پیش‌تر در تماشاخانه‌ی ایرانشهر به روی صحنه بود، در آستانه‌ی سال ِ نو با تغییر در بازیگران از 16 فروردین در تماشاخانه پالیز به روی صحنه می‌رود و در حالی که دو روز مانده به آغاز این نمایش،بلیت‌های نه روز نخست آن به پایان رسیده است.

«پپرونی برای دیکتاتور» براساس فیلم فرانسوی به نام"اسم"، نویسنده: ماتیو دولاپرت، الکساندر دولاپتولیر/کارگردان: اکساندر دولاپتولیر توسط علی احمدی بازنویسی شده است که از تغییرات در دوره‌ی جدید باز اجرای این اثر می توان به تغییر درترکیب بازیگران اشاره کرد، نسیم ادبی ، سوگل قلاتیان و علی احمدی به ترتیب جایگزین ژاله صامتی ، شیوا ابراهیمی و سینا کرمی شده‌اند،همچنین تغییراتی در دکور و طراحی لباس این اثر صورت گرفته است. 
 

از دیگران بازیگران می‌توان به خسرو احمدی ، پژمان جمشیدی و محسن کیایی اشاره کرد،همچنین از دیگر عوامل این اثر می‌توان به طراح صحنه امیر سرافرازیان ، طراحان لباس سارا یحیایی و نسیم تقی پور ، مدیر تولید و دستیار کارگردان سجاد باقری ، منشی صحنه یاس سنجری ، مدیران صحنه میثم مرادی و ابولفضل ابهر، عکاس محسن کرمانی ، مدیریت پروژه تبلیغاتی آریان امیرخان و علی احمدی ، مدیرتبلیغات علیرضا حسینی و فرید حسینی ، مشاور رسانه‌ای سارا حدادی (مکث)،مدیریت متریال تبلیغات فرشید عسگری نیز اشاره کرد.

این اثر از 16 فروردین اجرای خود را در سالن 1 تماشاخانه پالیز ساعت 20:30 آغاز می‌کند،علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه‌ی تیوال یا به صورت حضوری از گیشه‌ی سالن بلیت خود را تهیه کنند.



 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

مهدی شفیعی: با قیمت بلیط خارج از عرف مخالفم

«مسئولیت شکستن سکوت مطلق» به مولوی می‌رود

مدیران جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شدند

کتاب «نامه­‌های اکبر رادی» منتشر شد

نمایشنامه "دنیا کج شده و به پهلو دراز کشیده" منتشر شد

رونمایی از دوازدهمین جلد از مجموعه‌ی تیاتر ایران در گذر زمان

«و چند داستان دیگر» پیام لاریان به ایرانشهر می‌آید

هفته پایانی نمایش های تهران

معرفی 54 طرح و نمایشنامه در مرحله اول جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

فراخوان اجراهای سال 96 تالار مولوی منتشر می‌شود

9 اثر نمایشی فروردین ماه سال آینده در تئاتر شهر روی صحنه می روند

«شنیدن» در 4 کشور اروپایی اجرا می‌شود