حجت‌الله ایوبی رییس سابق سازمان سینمایی به تماشای نمایش «نویسنده مرده است» نشست.

پایگاه خبری تئاتر: " حجت الله ایوبی؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در حوزه سینما پس از دیدن نمایش "نویسنده مرده است " گفت:" این نمایش یک اثر چند وجهی است،چرا که هم به مساله‌ی سینما می‌پردازد و هم به معضلات فیلم اولی‌ها و هزینه‌های گزاف تولید اشاره می‌کند؛ از جمله اینکه دیالوگ خوبی در این خصوص در این نمایش عنوان شده که " دفاع از فیلم اولی‌ها پر هزینه است".

رییس اسبق سازمان سینمایی در ادامه مطرح کرد:"از دیدن این اثر بی‌نهایت لذت بردم و خسته نباشید می‌گویم به همه‌ی عوامل این گروه نمایشی و امیدوارم همواره بدرخشید و دیدن چنین آثاری را به همه‌ی اهالی هنر توصیه می‌کنم." 

در خلاصه‌ی «نویسنده مرده است» چنین آمده است:" لیلی رحیمی ستاره سینمای ایران قرار است پس از سال‌ها بازیگری، برای اولین‌بار کارگردانی را تجریه کند. فیلمنامه فیلمش را نمایشنامه‌نویس جوانی نوشته است به اسم فرهاد. اما حالا در آستانه شروع فیلمبرداری فرهاد پیشنهاد تازه‌ای دارد. "

از دیگر عوامل می‌توان به دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: هادی عزیزی ، طراح صحنه رضا مهدی‌زاده،انتخاب موسیقی ایوب آقاخانی،طراح چهره‌پردازی: مونا جعفری، عکاس مهدی آشنا،گرافیک و تیزر محمد صادق زرجویان و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات  سارا حدادی (مکث)، منشی صحنه: ساحل مصلحی و مدیران صحنه امیرعلی سیاه پوش و علی آذرشین اشاره کرد.

همچنین در شب نخست اجرای این اثر علی شمس ، منوچهر اکبرلو ، فریبا کامران ، فیروزه ترجمی و ... هنرمندان دیگری نیز مهمان این اثر نمایشی بودند.

«نویسنده مرده است» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی از 17 فروردین ساعت 19 به مدت 30 شب در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.



 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

افسانه ماهیان «مسئولیت شکستن سکوت مطلق» را افتتاح کرد

آغاز به کار خانه نمایش با باغ‌ وحش شیشه‌ای

«دریچه» در پاریس اجرا شد

اجرای « تو با کدام باد می روی؟»در تئاتر مستقل تهران

«سونات پاییزی» اثری بی‌ادعا و یک نوع مواجهه با فیلم برگمان است

یک تماشاخانه به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد

تئاتر «بوف کور» اجراهای خود را آغاز کرد

«بی‌پدر» در سالن «قشقایی» تئاترشهر به صحنه می‌رود

اجرای نمایش «آدم آدم است» در تالار مولوی

"نویسنده مرده است" در تالار حافظ جان می‌گیرد

دو نمایشنامه از هاینریش بل منتشر شد

«ماراساد» در تئاتر مولوی به روى صحنه مى‌رود

مهلت ارسال آثار بیستمین جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر تمدید شد