نمایش «سایه به سایه» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی روز پنجشنبه 24 فروردین پذیرای هنرمندان، عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «سایه به سایه» به نویسندگی و کارگردانی «داود فتحعلی بیگی» فردا- پنج شنبه 24 فروردین در ساعت 19:30 و در تماشاخانه استاد نصیریان پذیرای هنرمندان، عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

نمایش «سایه به سایه» همانند دیگر آثار داود فتحعلی بیگی در فضای نمایش های ایرانی داستان پدری را روایت می‌کند که برای دختر و همسرش محدودیت هایی را ایجاد کرده است. در این میان قرار است برای دختر خواستگاری بیاید اما پدر از قبل داماد را انتخاب کرده و تمام قرارها را با پدر داماد گذاشته است. از قضا پدر داماد هم همین کار را کرده است. در این میان دختر و پسر تصمیم می گیرند قبل از ازدواج همدیگر را ببینند.

در این نمایش بازیگرانی چون داود داداشی، غلام بابوته، منیژه داوری، ساسان مهرپویان، مهدی صفاری نژاد، سپیده معصومی، محسن عسگری زاده، محمد رخشنده پی ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «سایه به سایه» به نویسندگی و کارگردانی «داود فتحعلی بیگی» پس از برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگی-هنری دانشگاه های علوم پزشکی کشور بار دیگر از تاریخ ۱ تا ۱۵ اردیهشت در ساعت ۱۹:۳۰ و در تماشاخانه استاد نصیریان پردیس تئاتر تهران به روی صحنه خواهد رفت.




 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

افسانه ماهیان «مسئولیت شکستن سکوت مطلق» را افتتاح کرد

آغاز به کار خانه نمایش با باغ‌ وحش شیشه‌ای

«دریچه» در پاریس اجرا شد

اجرای « تو با کدام باد می روی؟»در تئاتر مستقل تهران

«سونات پاییزی» اثری بی‌ادعا و یک نوع مواجهه با فیلم برگمان است

یک تماشاخانه به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد

تئاتر «بوف کور» اجراهای خود را آغاز کرد

«بی‌پدر» در سالن «قشقایی» تئاترشهر به صحنه می‌رود

اجرای نمایش «آدم آدم است» در تالار مولوی

"نویسنده مرده است" در تالار حافظ جان می‌گیرد

دو نمایشنامه از هاینریش بل منتشر شد

«ماراساد» در تئاتر مولوی به روى صحنه مى‌رود

مهلت ارسال آثار بیستمین جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر تمدید شد