مهلت ثبت‌نام متقاضیان حضور در کارگاه تولید نمایش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، تا 21 دی‌ماه تمدید شد.
پایگاه خبری تئاتر: مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری قصد دارد در زمستان امسال کارگاه تولید نمایش با موضوع "سبک زندگی" برگزار کند، از این رو زمان ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به مدت یک ماه تمدید و متقاضیان فقط تا 21 دی‌ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

اساتید این دوره‌ی کارگاهی سه ماهه، آتیلا پسیانی، داریوش ارجمند، سعید مطلبی، میکاییل شهرستانی، حسن خلیلی‌فر، رضا کشاورز و آرش دادگر هستند که هر کدام، مبحث مشخصی را تدریس خواهند کرد. به طور مثال مبحث بازیگری توسط آتیلا پسیانی و مبحث بیان و تنفس توسط میکاییل شهرستانی تدریس خواهد شد.

نتیجه‌ی این کارگاه‌ها که طی مدت 3ماه و در هر هفته 12 ساعت در حوزه هنری برپا می‌شود، قطعا تولید یک نمایش برای اجرای عمومی خواهد بود. این نمایش با حضور هنرجویان این کارگاه در یکی از تماشاخانه‌های حوزه هنری اجرای عمومی خواهد داشت و در صورت احراز کیفیت لازم، در بیست و سومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر سوره‌ی ماه نیز شرکت خواهد یافت.

گفتنی است متقاضیان حضور در این کارگاه‌ تولید نمایش ابتدا باید در یک تست بازیگری که تاریخ 25 دی‌ماه برگزار می‌شود شرکت کنند و در صورت تایید صلاحیت، می‌توانند به کلاس‌های این کارگاه نمایشی حضور یابند.

خاطرنشان می‌شود اجرای عمومی حاصل از این کارگاه، در بهار سال 93 به صحنه خواهد رفت.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با شماره‌های 88804072 – 88895053 تماس حاصل نمایند.

مرکز هنرهای نمایشی در طبقه‌ی چهارم ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، ‌نرسیده به تقاطع حافظ واقع است.