دبیر ۲ دوره اخیر جشنواره تئاتر فجر اظهار کرد که تمایلی به دبیری سی و ششمین دوره این جشنواره ندارد و قصد دارد به کارهای آموزشی و پژوهشی خود در عرصه تئاتر بپردازد.

 

پایگاه خبری تئاتر -مهر: سعید اسدی که پیش از این دبیری دوره‌های سی و چهارم و سی و پنجم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را بر عهده داشت درباره این موضوع که آیا تمایلی برای پذیرفتن دبیری دوره سی و ششم جشنواره تئاتر فجر دارد یا نه گفت: تمایلی برای دبیری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ندارم و البته پیشنهادی هم در این زمینه به من داده نشده است.

وی ادامه داد: کار دبیری جشنواره تئاتر فجر، کاری پرمشغله و پرمسئولیت است و زندگی ام را به شکلی تحت تأثیر قرار می دهد که دیگر نمی توانم کارهای آموزشی و پژوهشی خودم را انجام دهم.

دبیر ۲ دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر یادآور شد: ۲ سال گذشته خیلی زمان و انرژی گذاشتم و سال گذشته نیز خیلی خسته شدم.

اسدی اظهار کرد: خیلی دوست دارم که فعالیت های نیمه کاره پژوهشی خود را کامل کنم و کتابی پژوهشی را هم که نیمه کاره مانده بود تا نیمه سال جاری تکمیل و آماده چاپ کنم.

وی با بیان اینکه باید منتظر بمانیم تا مدیرکل هنرهای نمایشی دبیر جشنواره سی و ششم تئاتر فجر را معرفی کند، اظهار امیدواری کرد که سال جاری، سال با کیفیتی برای تئاتر ایران باشد.

این مدرس و پژوهشگر عرصه تئاتر در پایان عنوان عنوان کرد: کمیت در تئاتر ایران بالاست و کیفیت متوسط است. امیدوارم کیفیت تئاتر هم رشدی بالایی داشته باشد.



 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

دوره دوم ورک‌شاپ بازیگری و کارگردانی در تماشاخانه باران برگزار می‌شود

آکادمی بازیگری سمندریان فراخوان داد

«بانوی نامه ها» با آنا نعمتی روی صحنه می رود

تئاتر مستقل میزبان نمایشنامه نویسان مطرح تئاتر ایران می شود

اجرای تولید مشترک موسسه فانوس هنر پارس و کمپانی نف در پاریس

اجرای نمایشی ایتالیایی ویژه بانوان در تهران

یادداشت مهرداد خامنه اى برای نمایش بوف کور/ امشب حالم خوبه...