جلال تهرانی، علی عابدی، جواد خورشا، شهرام علیدی، بهمن روزبهانی و علی اصغری شنبه، دوم اردیبهشت‌ماه، مهمان اجرای هنرمندان نمایش «آدم، آدم است» بودند و پس از اجرا، حبیب الله دانش، کارگردان نمایش، این اجرا را به ایشان تقدیم کرد.

 

پایگاه خبری تئاتر: جلال تهرانی پس از تماشای نمایش، گفت. سال‌ها بود منتظر بودم کارگردانی حبیب الله دانش عزیز و دوست‌داشتنی را ببینم. او قریحه‌ی خاص، ناب و منحصربه‌فرد خود را دارد. بسیار خوش‌حالم که فشار دوستان و اطرافیان باعث شد بالاخره او نمایشی را به روی صحنه بیاورد. این جوانان نیز، هرکدام زیباتر و جذاب‌تر از دیگری، ایفای نقش می‌کنند و حضورشان روی صحنه، بسیار دل‌نشین است.

وی در مورد متن این نمایش گفت :مواجهه با برشت، اصلاً کار ساده‌ای نیست و به نظر می‌رسد این گروه، خوب از پسش برآمدند.

کارگردان سونات پائیزی درپایان گفت :گروه موسیقی، صادق حسین و محسن حسین، حق مطلب را ادا کرده‌اند. در کل، ما شاهد یک اجرای منسجم، مهندسی‌شده، اثرگذار و مفرح و در عین‌حال، آموزنده بودیم. ما جز تعدادی عکس، چیزی از اجراهای خود برشت ندیده‌ایم. برشت همواره در هاله ای از ابهام هست. من که در این برهه‌ی زمانی، مواجهه‌ی حبیب دانش و این گروه را می‌سنجم، به نظرم این مواجهه، به نتیجه‌ای منسجم، قابل دفاع و آبرومند، ختم شده‌است»

حسن برجکی ، فرزانه جمال زاده، فریبا رسولی، علی اصغر زارعی ، محمدرضا صالحی،صادق طالعی، عباس طباطبایی،حسن فضلی، نگار محمدزاده، عباس نورمحمدی، فریبرز واحدی در نمایش « نمایش آدم آدم است» ایفای نقش خواهند کرد.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند تا 13 اردیبهشت ماه ساعت 20:30 هر روز غیر از شنبه‌ها به تالار مولویی در میدان انقلاب، خ 16 آذرتالار مولوی مراجعه کنند. همچنین می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال مراجعه نمایند.






 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

یادداشت محمدرضا خاکی برای «برلینِ محمد یعقوبی»

تماشاخانه ارغنون میزبان « کارنامه بندار بیدخش» می‌شود

ارژنگ امیرفضلی با «رویای شب دهم اردیبهشت» به تئاتر می‌آید

تالار مولوی به دانشجویان 60 درصد تخفیف می دهد

سعید اسدی: تمایلی به دبیری جشنواره سی و ششم تئاتر فجر ندارم

پیش‌فروش بلیت نمایش «محفل بى عارى» آغاز شد

جدول اجراهای سال 96 تماشاخانه ایرانشهر منتشر شد

«مرغ دریایی» چخوف بدون دیالوگ اجرا می شود

«عروسی خون» در تماشاخانه «پالیز» روی صحنه می‌رود

نمایشنامه «وسوسه» نوشته واسلاو هاول منتشر شد

«سانسور» حفظ ارزش‌ها یا معامله‌ی دو سر باخت؟

نقد و بررسی نمایش بی پدر به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات

تنها مرگ است که دروغ نمی‌گوید