نمایش هایی که این هفته بر صحنه تئاتر پایتخت اجرا می شوند.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش هایی که این هفته از نهم تا 15 اردیبهشت ماه بر صحنه اجرا می شوند:
* نمایش هایی که اجرای خود را آغاز می کنند

- نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» به کارگردانی میلاد جباری مولانا از روز یکشنبه ساعت 18 به مدت 75 دقیقه در تالار وحدت اجرا می شود.

- نمایش «خوابیدار» به نویسندگی و کارگردانی کتایون لطیف از روز یکشنبه تا جمعه ساعت 20 به مدت 45 دقیقه خانه نمایش دا به صحنه می رود.

- نمایش « پایانی خوش برای خانواده پژمان» به نویسندگی و کارگردانی مهسا شیدانی از روز یکشنبه تا جمعه ساعت 18:15 در خانه نمایش دا نمایش داده می شود.

* نمایش هایی که این هفته به اجرای خود ادامه می دهند

- نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی ساعت 19 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری نمایش داده می شود.

- نمایش «سایه بر آب» بر اساس نمایشنامه‌ی «پلئاس و ملیزاند» نوشته ی مُریس مترلینک به کارگردانی فهیمه عابدینی ساعت 19 به مدت 45 دقیقه درسالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران به صحنه می رود.

- نمایش « قدم زدن با اسب» به نویسندگی و کارگردانی مسعود شامحمدی ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در فرهنگسرای شفق نمایش داده می شود.

- نمایش «محفل بی عاری» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سیاوش بهادری‌راد ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به صحنه می رود.

- نمایش «تو با کدام باد می روی؟» به نویسندگی جمال هاشمی و کارگردانی کمال هاشمی ساعت 19 به مدت 55 دقیقه در تئاتر مستقل تهران اجرا می شود.

- نمایش «کافه پولشری» نوشته آلن وتز، به کارگردانی و بازیگری الهام پاوه نژاد ساعت 18 به مدت 45 دقیقه در کافه تریای سالن اصلی مجموعه ی تئاترشهر نمایش داده می شود.

- نمایش «بوف کور» نوشته صادق هدایت و به کارگردانی ناصر حسینی مهر ساعت 20 به مدت 85 دقیقه در سالن چهارسو تئاترشهر اجرا می شود.

- نمایش «سونات پاییزی» نوشته اینگمار برگمان و به کارگردانی جلال تهرانی ساعت 20:30 به مدت 70 دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر نمایش داده می شود.

- نمایش «عروسی خون» بازخوانی جابر رمضانی از این نمایشنامه نوشته فدریکو گارسیا لورکا و ترجمه احمد شاملو و به کارگردانی محمد ولیزادگان ساعت 20 به مدت 70 دقیقه در سالن دو تماشاخانه پالیز اجرا می شود.

- نمایش «و چند داستان دیگر» به نویسندگی و کارگردانی پیام لاریان ساعت 18:30 به مدت 70 دقیقه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نمایش داده می شود.

- نمایش «بی پدر» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات ساعت 20 به مدت 90 در سالن قشقایی تئاترشهر نمایش داده می شود.

- نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی علی احمدی ساعت 20:30 به مدت 70 دقیقه در سالن یک تماشاخانه پالیز به صحنه می رود.

- نمایش «کافه طره» به نویسندگی و کارگردانی نوشین تبریزی ساعت 19 در مجموعه تئاتر پایتخت اجرا می شود.

- نمایش «هملت» به نویسندگی شهرام احمدزاده (برداشتی آزاد از اثر ویلیام شکسپیر) و کارگردانی آرش دادگر ساعت 19:30 به مدت 110 دقیقه در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می رود.

- نمایش «بزرگراه» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی علی خانی ساعت 19 به مدت 65 دقیقه در تماشاخانه سرو به صحنه می رود.

- نمایش «رومئو و ژولیت» به نویسندگی باقر سروش (بر اساس اثر ویلیام شکسپیر) و کارگردانی هستی حسینی ساعت 20:30 به مدت 75 دقیقه در تئاتر مستقل تهران نمایش داده می شود.

* نمایش هایی که به اجرای خود پایان می دهند

- نمایش «هام» به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده تا روز چهارشنبه ساعت 18 به مدت 55 دقیقه در سالن یک تماشاخانه پالیز اجرا می شود.

- نمایش «باغ وحش شیشه ای» نوشته تنسی ویلیامز و به کارگردانی میکائیل شهرستان تا روز دوشنبه ساعت 20 به مدت 75 دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا می شود.

- نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتور و اویی» نوشته برتولت برشت و به کارگردانی امیر دژاکام تا روز چهارشنبه ساعت 20:45 به مدت 90 دقیقه در سالن حافظ نمایش داده می شود.

- نمایش «وارونه» به نویسندگی همایون حجازی و علی نورانی و کارگردانی همایون حجازی تا روز یکشنبه ساعت 18 به مدت 60 دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به صحنه می رود.

- نمایش «عاج معلق» به کارگردانی پینو دی بودو از کشور ایتالیا تا روز دوشنبه ساعت 21 در تئاتر باران اجرا می شود.

- نمایش «کسوف» به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی هادی شمس تا روز جمعه ساعت 18:30 به مدت 50 دقیقه در سالن کوچک تالار محراب اجرا می شود.

- نمایش «آدم آدم است» نوشته برتولت برشت و کارگردانی حبیب الله دانش تا روز چهارشنبه ساعت 20:30 به مدت 85 دقیقه در سالن بزرگ تالار مولوی اجرا می شود.

- نمایش «ماراساد» نوشته پیتر وایس و به کارگردانی مریم برزگر تا روز چهارشنبه ساعت 19:30 به مدت 60 دقیقه در سالن کوچک تالار مولوی اجرا می شود.

- نمایش «بازگشت به خانه» نوشته هارولد پینتر و کارگردانی رامین معصومیان و فرید قادر پناه تا روز چهارشنبه ساعت 20:15 به مدت 75 دقیقه در سالن ارغنون نمایش داده می شود.

- نمایش «ساکورا: شکوفه‌ی گیلاس» به کارگردانی کئین یوشیمورا از کشور ژاپن تا روز دوشنبه ساعت 19 به مدت 70 دقیقه در تئاتر باران به صحنه می رود.

- نمایش «کارنامه بندار بیدخش» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی آرش اشاداد تا روز جمعه ساعت 18:30 به مدت 45 دقیقه در سالن ارغنون نمایش داده می شود.

- نمایش «تماشاخانه» به نویسندگی مرجان هاشمی نیا و مارال طاهری و کارگردانی مارال طاهری تا روز دوشنبه ساعت 20:30 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می رود.

- نمایش «آوازهای سرشام» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی تا روز جمعه ساعت 21 به مدت 75 دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر نمایش داده می شود.

- نمایش «برلین» به نویسندگی محمد یعقوبی و بهار کاتوزی و کارگردانی آریان رضایی تا روز چهارشنبه ساعت 18:30 به مدت 60 در پلاتو اجرا تئاترشهر به صحنه می رود.

نمایش «ولپن» نوشته بن جانسون و به کارگردانی مهدی کوشکی تا روز جمعه ساعت 19:15به مدت 75 دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود.

- نمایش «خواستگاری» به نویسندگی و کارگردانی عظیم موسوی تا روز چهارشنبه ساعت 19:30 به مدت 100 دقیقه در تماشاخانه سنگلج به صحنه می رود.

- نمایش «نویسنده مرده است» به نویسندگی آرش عباسی، کارگردانی و بازیگری لادن مستوفی و آرش عباسی تا روز چهارشنبه ساعت 19 به مدت 70 دقیقه در سالن حافظ به صحنه می رود.

نمایش «مسئولیت شکستن سکوت مطلق» به نویسندگی مونا احمدی و محمدحسین معارف و کارگردانی شیوا مسعودی تا روز جمعه ساعت 18 به مدت 60 دقیقه در سالن بزرگ تالار مولوی به اجرا می شود.

- نمایش «رزمایش شاید عاشقانه» به نویسندگی مسعود ترابی و کارگردانی کامبیز نیک آمیز تا روز جمعه ساعت 20 به مدت 70 دقیقه در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه نمایش داده می شود.

- نمایش «دو آدم خجالتی» نوشته اوژن لابیش و کارگردانی داریوش مودبیان تا روز جمعه ساعت 20 به مدت 70 دقیقه در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی نمایش داده می شود.

- نمایش «خدای کشتار» به نویسندگی یاسمینا رضا و کارگردانی علی سرابی تا روز پنجشنبه در دو نوبت 20 و 22 به مدت 85 دقیقه در سالن دو تماشاخانه پالیز اجرا می شود.

- نمایش «سایه تو سایه» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی تا روز جمعه ساعت 19:30 به مدت 90 دقیقه در سالن علی نصیریان پردیس تئاتر تهران (خاوران) به صحنه می رود.




 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

«توفان» در دانشکده هنر

ترجمه‌ ایتالیایی دو نمایش‌نامه‌ ایرانی با مقدمه ای از ابراهیم گلستان

مسعود دلخواه: امنیت جامعه هنری در دولت یازدهم ارتقا یافت

نمایشنامه «بینگو صحنه‌هایی از پول و مرگ» منتشر شد

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی

بازیگران و عوامل «هملت، تهران ۲۰۱۷» معرفی شدند

نمایش "دیگری" به روایت بهاره رهنما

"روزن" در استکهلم به روی صحنه رفت

کاندیداهای نهایی بخش پژوهش تئاتر دانشگاهی اعلام شد

مجید مظفری با نماینده ملت در ایرانشهر

مریم کاظمی: ترجمه ای جدید از یک نمایشنامه مشهورکمدی را روی صحنه می برم

«شماعی‌زاده» در تئا‌تر باران روی صحنه می‌رود

نقد و بررسی نمایش ماراساد به طراحی و کارگردانی مریم برزگر

اجرای «هملت» در یک تماشاخانه تازه تاسیس