نمایش «روح جهنمی» به نویسندگی و کارگردانی بابک محمدی از روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور تعدادی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر ایران در تالار سایه مجموعه تئاترشهر آغاز شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش « روح جهنمی» به نویسندگی و کارگردانی بابک محمدی و بازی شکرخدا گودرزی از روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور پرتعدادی از تماشاگران و هنرمندان پیشکسوت تئاتر کشورمان از جمله نصرت پرتوی، اصغر همت، مجید جعفری، محسن حسینی، مرجانه گلچین، فیروزه ترجمی، محسن حاج یوسفی، سیدعلی تدین صدوقی و فاطمه اسعدی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

شکرخدا گودرزی بازیگر نمایش «روح جهنمی» پس از پایان نمایش در حضور بابک محمدی طراح و کارگردان با تقدیر از هنرمندانی که در اولین اجرای این اثر نمایشی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر حضور پیدا کرده بودند، ابراز امیدواری کرد این اثر نمایشی در طول اجراهای خود نیز بتواند با استقبال مخاطبان مواجه شود.

نمایش «روح جهنمی» هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 18 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه می رود.

بابک محمدی که 13 سال پیش نمایش «حرفه‌ای‌ها» را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برده بود، درباره این نمایش توضیح داده است: «شخصیتی که سال‌ها پیش در روح جهنمی در روی صحنه به دنیا آمد. امروز به حقیقت پیوسته و تبدیل به یک قدرت جهانی خطرناک شده که همه سلاح‌های کشتارجمعی را در اختیار دارد و حاکمیت مطلق جهانی خودش را اعلام کرده است. شما در صورت هر نوع همذات پنداری با متن نگران نباشید زیرا کسی جز شما متوجه آن نخواهید شد.»

«مادام پی پی – 1378 »، «حرفه‌ای‌ها – 1383»، «درام‌های زندگی – 1385»، «پادشاه و کنیزک – 1390» و«پدرخوانده ناپلی – 1391 » نمایش‌هایی بودند که بابک محمدی طی سال‌های گذشته در ایران به صحنه برده است.


 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

«توفان» در دانشکده هنر

ترجمه‌ ایتالیایی دو نمایش‌نامه‌ ایرانی با مقدمه ای از ابراهیم گلستان

مسعود دلخواه: امنیت جامعه هنری در دولت یازدهم ارتقا یافت

نمایشنامه «بینگو صحنه‌هایی از پول و مرگ» منتشر شد

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی

بازیگران و عوامل «هملت، تهران ۲۰۱۷» معرفی شدند

نمایش "دیگری" به روایت بهاره رهنما

"روزن" در استکهلم به روی صحنه رفت

کاندیداهای نهایی بخش پژوهش تئاتر دانشگاهی اعلام شد

مجید مظفری با نماینده ملت در ایرانشهر

مریم کاظمی: ترجمه ای جدید از یک نمایشنامه مشهورکمدی را روی صحنه می برم

«شماعی‌زاده» در تئا‌تر باران روی صحنه می‌رود

نقد و بررسی نمایش ماراساد به طراحی و کارگردانی مریم برزگر

اجرای «هملت» در یک تماشاخانه تازه تاسیس