مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی گفت: برای برگزاری جشن بازیگر در تالار وحدت، اوایل اردیبهشت ماه درخواستی ارائه شد که این زمان بسیار دیر بود.

 

پایگاه خبری تئاتر: علیرضا پولاد با بیان اینکه برنامه ریزی و قراردادها برای اجراهای این تالار از شش ماه تا یکسال قبل بسته می شود، تصریح کرد: دوم اردیبهشت ماه نامه درخواستی بابت برگزاری جشن بازیگر مراسم به بنیاد رودکی ارسال شد.

وی افزود: این درخواست برای برگزاری جشن بازیگر در 16 اردیبهشت ماه بود در حالیکه از پیش تمامی برنامه های این تالار مشخص شده بود.

پولاد ادامه داد: معاونت برنامه ریزی بنیاد رودکی به سهراب سلیمی دبیر هفته گرامیداشت تئاتر اعلام کرد که چنانچه خانه تئاتر از چند ماه پیش تالار وحدت را برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته بودند نامه درخواست را خیلی زودتر ارسال می کردند.

وی افزود: همچنین می توانستند با تغییر تاریخ برنامه تداخل با سایر برنامه ها را از میان بردارند اما مسولان جشن بازیگر تاکید داشتند که حتما این برنامه باید در تاریخ درخواست شده برگزار شود.


مدیر روابط عمومی بنیاد رودکی اظهار کرد: تلاش کردیم تا همکاری های لازم همانند سال های قبل با خانه تئاتر انجام شود اما در تاریخ اعلام شده قراردادی برای گروهی دیگر از مدت ها قبل بسته شده بود که امکان تغییر وجود نداشت.

بهراد فراهانی رییس انجمن بازیگران خانه تئاتر روز گذشته(سه شنبه) در نشست خبری چهاردهمین جشن بازیگر خانه تئاتر با بیان اینکه این جشن امسال در سالن اصلی تئاترشهر برگزار می شود، گفت: با وجود دستور مستقیم معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم برای برگزاری جشن شب بازیگر در تالار حدت انجام نشد و باید بیش از یکهزار مهمان را در سالن اصلی تئاترشهر مدیریت کنیم.

چهاردهمین جشن بازیگر در هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر روز شنبه 16 اردیبهشت ماه در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار می شود.