نمایش «اندر حکایت یوسف و زلیخا» با کارگردانی منیژه داوری از یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در خانه نمایش پذیرای تماشاگران است.

 

 

پایگاه خبری تئاتر: «اندر حکایت یوسف و زلیخا» یکی از آثار نمایشی شاخص داوود فتحعلی بیگی است که با عنوان «آقای نمایش ایرانی» معرفی و شناخته شده و بمدت هجده شب در این تماشاخانه اجرا می‌شود.

در این نمایش که با ساختار و عناصر نمایش های ایرانی آماده ی اجرا شده بازیگرانی چون منیژه ی داوری، رضا بهرامی، محمد رخشنده پی ، محمد امین داوری و عرفان دولت ایفای نقش دارند.

برپایه این خبر، در این نمایش که با طراحی صحنه و لباس منیژه داوری آماده اجرا شده، عاطفه داوری منشی صحنه، محمد رخشنده پی دستیار کارگردان، میلادی قدیری مدیر تبلیغات، و علی جباری آهنگساز و انتخاب کننده ی موسیقی نمایش است.

علاقه‌مندان به تماشای نمایش «اندر حکایت یوسف و زلیخا» می‌توانند از هفدهم اردیبهشت، هر روز به غیر از روزهای شنبه، ساعت 19 به نشانی میدان فردوسی، ضلع شرقی میدان، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه ی محمدآقا، پلاک 34 مراجعه فرمایند و به مدت 58 دقیقه به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.







 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

خیرالله تقیانی‌ پور با «کلنل» به صحنه می‌آید

نام نمایش «شماعی‌زاده» به دستور شورای نظارت تغییر کرد

حسین پاکدل آثار تئاتر دانشگاهی را ارزیابی می‌کند

مریم کاظمی دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان شد

نمایش «بی پدر» از 17 تا 22 اردیبهشت دو اجرایی می‌شود

«دن کیشوت» با میلاد کی مرام روی صحنه تئاتر باران

« طرح انسان­واره­ مشوش در آشوب صحنه­ مدرنیسم و سنت» منتشرشد

برگزیده جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر در تماشاخانه «دا»

سرقت ادبی در تئاتر ایران زیاد شده است

خداحافظی شهرام کرمی از پردیس تئاتر تهران

سهم تئاتر از بازار کتاب ایران