اجراي نمايش "رقص روي ليوان‌ها" نوشته اميررضا كوهستاني و به كارگرداني سيد جواد روشن از امروز – 24 ارديبهشت ماه 96- با حضور رويا افشار و رحمت اميني در تالار استاد انتظامي آغاز مي‌شود.


پایگاه خبری تئاتر: نمايش "رقص روي ليوان‌ها" زندگی پسر جوانی به نام فرود را روایت می‌کند که مربی رقص و علاقه‌مند دختر جوانی به نام شیوا است که از خانه فرار کرده است، فرود احساس می‌کند وظیفه دارد تا به وسیله‌ي رقص به شیوا کمک کند تا استعداد و ویژگی‌های مثبت خودش را بروز دهد ....ولی این مسیر برای هر دو آن‌ها پایان خوبی ندارد.

در اين اثر نمايشي  بابك خدايي، فاطمه عطايي و حميدرضا تسليخ به عنوان بازيگر حضور دارند. همچنين سينا ييلاق بيگي؛ طراح صحنه، محمد فرشته ن‍‍ژاد؛ موسيقي، مهدي دوايي؛ طراح پوستر، اميرعباس حسيني؛ ساخت فيلم و تيزر، محمد رضايي؛ مدير توليد، نسترن پاكدامن؛ مدير و منشي صحنه، اميرعلي زيارتي و حميدرضا تسليخ؛ دستياران اجرايي، مريم شريعتي روابط عمومي ، گروه هنرى پژواك تبليغات و احسان رافتي به عنوان عكاس اين گروه نمايش را همراهي مي‌كنند. لازم به ذكر است امكان خريد اينترنتي بليت اين نمايش با 25 درصد تخفيف براي سه روز اول اجرا در سايت تيوال فراهم شده است.
نمايش "رقص روي ليوان‌ها" از 24 ارديبهشت ماه تا 12 خرداد، ساعت 18.30 و به مدت يك ساعت در تالار انتظامي خانه هنرمندان ايران بروي صحنه خواهد بود.






 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater

اخبار تئاتر:

خیرالله تقیانی‌ پور با «کلنل» به صحنه می‌آید

نام نمایش «شماعی‌زاده» به دستور شورای نظارت تغییر کرد

حسین پاکدل آثار تئاتر دانشگاهی را ارزیابی می‌کند

مریم کاظمی دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان شد

نمایش «بی پدر» از 17 تا 22 اردیبهشت دو اجرایی می‌شود

«دن کیشوت» با میلاد کی مرام روی صحنه تئاتر باران

« طرح انسان­واره­ مشوش در آشوب صحنه­ مدرنیسم و سنت» منتشرشد

برگزیده جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر در تماشاخانه «دا»

سرقت ادبی در تئاتر ایران زیاد شده است

خداحافظی شهرام کرمی از پردیس تئاتر تهران

سهم تئاتر از بازار کتاب ایران