بازبینی نمایش‌های بخش عروسکی کودک و نوجوان و خیابانی چهاردهمین جشنواره تئا‌تر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) از دهم مرداد ماه آغاز می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) از آغاز مرحله بازبینی نمایش‌های بخش عروسکی کودک و نوجوان و خیابانی چهاردهمین جشنواره تئا‌تر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) از دهم مرداد ماه خبر داد.
 سعید نجفیان، دهم مرداد ماه سال جاری را تاریخ آغاز بازبینی بخش‌های فوق اعلام کرد و افزود: نتایج بازبینی این مرحله ۲۵مرداد ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره تئا‌تر مقاومت به اطلاع عموم و اصحاب رسانه خواهد رسید و آثار برگزیده و پذیرفته شده این مرحله ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه در شهر تبریز حضورخواهندیافت.
بخش کودک و نوجوان- عروسکی و خیابانی چهاردهمین جشنواره تئا‌تر مقاومت طی روزهای یازدهم تا پانزدهم شهریور ماه در شهر تبریز و به میزبانی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.
چهاردهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مقاومت به همت انجمن تئا‌تر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و با دبیری حسین مسافر آستانه برگزار خواهد شد.