امین حیایی کارگردان نمایش "قحطی نور" از اجرای دوباره این نمایش بعد از نوروز 93 با اندکی تغییرات نسبت به اجرای قبل خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:  امین حیایی که اسفندماه سال گذشته نمایش "قحطی نور" را در تالار وحدت به صحنه برد درباره اجرای دوباره آن گفت: سال گذشته از این تئاتر حمایت چندانی نشد، "قحطی نور" کار سنگینی بود و حدود 850 میلیون برای ما هزینه برداشت.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود 40 بیلبورد در سطح شهر به ما بدهند اما مجوز تبلیغات را روز آخر قبل از اجرا به ما دادند که این باعث شد تا کار ما ضربه بخورد.

کارگردان "قحطی نور" در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال با تبلیغات بهتری بتوانیم این اثر را روی صحنه ببریم. من تغییرات کوچکی در اجرا خواهم داد و انشاءالله بعد از عید آن را روی صحنه خواهم برد.

"قحطی نور" اسفند ماه 91 در تالار وحدت روی صحنه رفت و امین حیایی نیز در این نمایش بازی کرد، سایر گروه بازیگران این نمایش را هنرمندانی چون نیلوفر خوش خلق، یاسر خاسب، محسن گودرزی، امیر محمودی، بهادر فاضل، مهسا خسروی و... تشکیل داده بودند. این نمایش تلفیقی از موسیقی، حرکت و تئاتر بود و داستان آن به جدال نور، ظلمت، امید و رهایی می پرداخت.

این اثر نمایشی که به صورت خصوصی در تالار وحدت به صحنه رفت نخستین تجربه امین حیایی در مقام نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر بود.