سهراب سلیمی اعلام کرد که قرار است آبان ماه سال جاری در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر نمایش «صلح انفرادی» نوشته سام شپارد را روی صحنه ببرد.

 

پایگاه خبری تئاتر -مهر: سهراب سلیمی درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: در آبان ماه سال جاری نوبت اجرا در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر را دارم و برای این اجرا نمایشنامه «صلح انفرادی» نوشته سام شپارد را ارائه داده ام. این نمایشنامه به موضوع عشق می پردازد و اینکه چیزی که باعث تحول انسان می شود، عشق است.

وی درباره اینکه چرا طبق گذشته نمایشنامه ای از اریک امانوئل اشمیت را برای اجرا انتخاب نکرد، یادآور شد: طی سال های گذشته بارها آخرین نمایشنامه اشمیت را با عنوان «جنایت در تئاتر بولوار» برای اجرا پیشنهاد دادم ولی این اثر برای اجرا پذیرفته نشد.

این کارگردان تئاتر درباره دیگر فعالیت های خود اظهار کرد: قرار است از هفته آینده سفری به کشور کانادا داشته باشم و آنجا با جوانان تئاتری مقیم کانادا، اثری را تمرین و تولید کنیم. قرار است این اثر را در شهرهای ونکوور و تورنتو روی صحنه ببرم.

سلیمی درباره اثر مدنظر برای تولید و اجرا در کانادا، توضیح داد: آن ها علاقه مند به اجرای نمایش «نوای اسرارآمیز» نوشته اریک امانوئل اشمیت هستند اما من پیشنهادم این است که روی نمایشنامه های ایرانی متمرکز باشیم از این رو نمایشنامه های از محمد چرمشیر، جلال تهرانی و نادر برهانی مرند را مدنظر قرار داده ام.

وی در پایان عنوان کرد: قرار است طی یک ماه آینده با گروه در کانادا به تمرین نمایش بپردازیم و پس از آن در مردادماه، اثر مدنظر را به صحنه ببریم. بعد از بازگشتم از کانادا در شهریورماه هم تمرین های نمایش «صلح انفرادی» را آغاز خواهم کرد.







 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater