نمایش «پالت» به نویسندگی و کارگردانی محمد حاتمی، از اواخر خرداد ۹۶ در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

 

پایگاه خبری تئاتر: محمد حاتمی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، نمایشی را با عنوان «پالت» که نوشته خود او است کارگردانی و در دست تولید دارد که قرار است آنرا از اواخر خردادماه ۹۶ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی، تماشاخانه ایرانشهر، روی صحنه ببرد.

حاتمی که اخیرا اجرای بازتولید نمایش موفق «سه گانه اورنگ» را با بازخوردی مطلوب در تماشاخانه کنش معاصر به پایان رسانده، در مورد تولید تازه خود و حال و هوای این نمایش گفت: پالت ترکیبی است از همه دغدغه‌هایم از انسان و جوهر نمایش.انسان و سرگشتگی هایش. انسان و دل مشغولی هایش. انسان و خودش. دنیایی پر از تشویش و بی قراری.نگاههای منتظر. پالت یاد همه شبگردهای سرگردان شهر خاموش است.و کلید کلمات آن از جای جان گرفت که شعر جاودان رمز گونه مردی جاودان را با گوش جان نوش کردم. مردی از دیار این سرزمین ( مولانا) کیست در دیده که از دیده برون مینگرد، یا چه شخصی است که گویی که منش پیرهنم. این بیت همه کلام پالت است همه رنگها.

بازیگر فیلم بادیگارد در رابطه با جزییات موضوعی، محتوایی و تیم تولید افزود: فعلا در حال پشت سر گذاشتن تمرینات اولیه هستیم و اسامی عوامل نمایش و جزییات آن به زودی اعلام خبری خواهد شد.








 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater