نخستین نشست نقد صحنه با حضور بهاره رهنما، شیوا اردویی، علی­رضا نراقی و بهزاد صدیقی در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار‌می‌شود.

 

پایگاه خبری تئاتر: در نخستین نشست نقد صحنه، نمایش «دیگری» نوشته­ انزو کرمن ترجمه­ زیبا خادم­ حقیقت به کارگردانی بهاره رهنما در سالن استاد ذوالفقاری این فرهنگسرا نقد و بررسی می‌شود.

در این نشست نقد صحنه که ساعت 16 روز چهار‌شنبه17 خرداد ماه جاری در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزارمی‌­شود، علی­رضا نراقی ( منتقد تئاتر) با حضور بهزاد صدیقی (دبیر نشست تئاتر کاغذی، نمایش­نامه­ نویس و مدرس تئاتر) به بررسی این اثر می­‌نشیند و سپس بهاره رهنما و و شیوا اردویی، دو بازیگر و کارگردان این نمایش، با مخاطبان خود به گفت­ وگو خواهند پرداخت.

نمایش‌ دیگری نخستین متن ترجمه شده به فارسی انزو کرمن است که برای نخستین بار توسط بهاره رهنما به روی صحنه رفته و همه روزه در تالار استاد سمندریان تماشاخانه اجرا می­‌شود.

سلسله نشست­های نقد صحنه توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران با همکاری موسسه­ افرامانا با هدف نقد و بررسی نمایش­‌های به روی صحنه رفته، در هر ماه در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار‌ می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می­‌توانند در تاریخ یاد‌ شده به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگ‌سرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن 22872818 تماس بگیرند.







 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater