اجرای نمایش کمدی «توفان» نوشته ویلیام شکسپیر در سالن استاد خورشیدی دانشکده سینما - تئاتر به دلیل استقبال خوب مخاطبان تمدید شد.

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «توفان» نوشته ولییام شکسپیر با دراماتورژی فرهادامینى و طراحی و کارگردانی مازیارسیدى تا روز 23 خردادماه جاری تمدید شد.

در این اثر نمایشی که از روز 28 اردیبهشت ماه در سالن استاد خورشیدی روی صحنه رفته محمدرضا آبانگاه، شادی امیری، پویا پورامین، برنا انصاری، نگین بهزاد، مازیار سیدی، حسین دریس، آنیتا رجبی، بهتاش ساکنین، یکتا طبیبی، دریا فلکی، مرضیه فیلی، حمید صدری، عبدالرضا نصاری، مجتبی علیپور و یاسمن وفایی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: پراسپرو برای آموختن دانش جادویی و علوم جدیده شهریاری را به برادرش آنتونیو سپرد و برادرش به او خیانت کرد. با همراهی شاه ناپل توطئه‌ای ساختند تا پراسپرو را از تمام حقوق به عنوان دوک میلان محروم کنند. نمی‌توانستند پراسپرو را بکشند پس به همراه دختر سه سالهاش به دریا سپردند. پراسپرو و دخترش به جزیرهای متروک رسیدند و نجات یافتند. پراسپرو در همان‌جا به آزمودن و آموختن پرداخت تا از چرخش روزگار همان دریا دشمانش را یکجا به جزیره آورد...

نمایش «توفان» با طراحی و کارگردانی مازیارسیدى تا روز 23 خردادماه هر روز ساعت 19:30 در تماشاخانه هنر سالن استاد خورشیدی روی صحنه می‌رود.

سالن استادخورشیدی در خیابان مفتح، جنب ورزشگاه شیرودی، خیابان ورزنده، ساختمان شماره دو دانشکده سینما و تئاتر واقع شده است.








 



صفحه رسمی سایت خبری تئاتر در تلگرام

https://telegram.me/onlytheater